Google Ads vs Seznam Sklik – kde je výhodnější inzerovat?
- 18. 6. 2019
- Google Adwords, Online marketing, PPC marketing, Seznam Sklik
Rozhodujete se, jestli začít inzerovat v Google Ads nebo Seznam Skliku? Pak je tento článek přesně pro Vás. Přestože je pravda, že v dnešní době už výrazně více lidí vyhledává na Google než na Seznamu, stále má Seznam významný podíl na českém trhu. Doporučuji tedy nerozhodovat se, zdali Seznam Sklik nebo Google Ads, ale zapojit oba reklamní systémy zároveň.
A proč doporučuji inzerovat zároveň jak na Google tak i na Seznamu? Primárně proto, že inzercí na Google i Seznamu oslovíte téměř každého, kdo Vaše produkty či služby vyhledává. Na základě výsledků pak můžete optimalizovat rozpočty a nabízené ceny za proklik zvlášť na Google a zvlášť na Seznamu podle toho, kolik zákazníků Vám z jednoho nebo druhého vyhledávače chodí. Oba systémy jsou si navíc velmi podobné, tudíž 90% nastavení můžete snadno přeimportovat z Google Ads do Skliku. Není to tedy tak, že byste museli reklamy nastavovat dvakrát od úplného začátku. Import Vám zabere sotva pár minut, pak možná hodina na „učesání“ přeimportovaných kampaní a je to.
Pokud byste chtěli s nastavením a případně i správou PPC kampaní pomoci, napište mi a věřím, že najdeme oboustranně výhodnou spolupráci.
Popkornovac.cz/sk
S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.
Michal Koláček - majitel
PNK-Renting
S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.
Lukáš Krištof- majitel
Pomohu uspět i Vám.
Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.