Blog

Správné velikosti reklam na Facebooku

Připravil jsem pro Vás stručný souhrn velikosti reklamních formátů na Facebooku. Aby se reklama na Facebooku zobrazovala hezky, je třeba nahrát kvalitní fotografii s přesně zvoleném formátu. Jen tak zabráníte nechtěným ořezům a deformacím. Jen malé upozornění v úvodu, pokud nahráváte obrázek v PNG, dbejte na to, že velikost obrázku…
Celý článek

Proč inzerovat v Google Ads a Seznam Skliku

Na internetu existuje široká škála možností, jak propagovat své produkty či služby. Zkusím Vám stručně sepsat, proč je výhodné využívat PPC reklamy Google Ads a Seznam Sklik. Výhody Google Ads a Skliku. 1. Přesné cílení reklamy. Hlavní výhodou PPC reklam v Google Ads a Skliku je, že můžete přesně zacílit…
Celý článek

Kdy se Vám PPC kampaně ve vyhledávání vyplatí?

PPC reklama ve vyhledávací síti je skvělým zdrojem velmi relevantní návštěvnosti. Správně nastavenou PPC reklamou ve vyhledávací síti oslovujete potencionální klienty přesně v okamžiku, kdy Váš produkt nebo službu hledají. To je klíčovým rozdílem PPC reklamy ve vyhledávací síti a například televizního spotu nebo billboardu. Prodáváte-li například auta na dálkové…
Celý článek

PPC systémy – ucelené informace o PPC systémech

PPC systémů je po celém světě řada, já zde budu popisovat pouze Google a Seznam, protože v ČR tvoří drtivou většinu všech vyhledávání ve vyhledávací síti. PPC systémy si můžete představit jako online aukce s reklamou. V dané aukci se nachází několik inzerentů, kteří se zobrazují podle toho, jakou finanční částku je ochotný…
Celý článek

Co je to PPC reklama?

PPC je zkratka pro Pay Per Click neboli platba za každé kliknutí. Jedné se o formu inzerence, kdy inzerent platí za každé kliknutí na svou reklamu. Oproti jiným formám inzrence má tu výhodu, že se Vaše reklama může zobrazit tisícům uživatelů, nicméně Vy platíte pouze za ty, kteří jí prokliknou…
Celý článek

Nastavení přístupu do Facebook účtu pro reklamu bez business managera

Pokud inzerujete na Facebooku a rádi byste nastavili přístup do svého účtu pro reklamu freelancerovi nebo agentuře, sepsal jsem stručný návod, jak na to. Jak nasdílet přístup do facebook účtu pro reklamu freelancerovi nebo agentuře? 1. Přihlašte se do Vašeho účtu na Facebooku. 2. Otevřete horní menu (tam, kde se…
Celý článek

Paralelní měření v aplikaci Adwords – jak na to?

Pravděpodobně jste v posledních dnech dostali email s upozorněním, ať se připravíte na paralelní měření v aplikaci Adwords. Jak nastavit paralelní měření v aplikaci Adwords: 1) Přihlašte se do svého účtu Google Adwords. 2) Klikněte na záložku nastavení. 3) Poté klikněte na možnost nastavení účtu. 4) Rozklikněte záložku sledování. 5)…
Celý článek

Velikosti bannerů Google Ads a Seznam Sklik

Rozhodl jsem se sepsat rozměry bannerů pro Google Ads (dříve Adwords) a Seznam Sklik, abyste měli vše přehledně na jednom místě. Google Ads (dříve: Google Adwords) Typ Podporované velikosti reklam (px) Čtverec a obdélník 200 × 200, 240 × 400, 250 × 250, 250 × 360, 300 × 250, 336…
Celý článek