Blog

Změna fungování frázové shody v Google Ads

Začátkem února 2021 Google ohlásil velkou změnu pro modifikovanou volnou shodu a frázovou shodu klíčových slov. Na základě spousty zkušeností Google věří svému algoritmu natolik, aby si dovolil upravit frázovou shodu do podoby podobné modifikované volné shodě. Modifikovanou volnou shodu se Google rozhodl postupně úplně zrušit a od července roku…
Celý článek

Vyšší výkon produktové reklamy v Skliku

Od 15.2.2021 mění Sklik způsob zobrazování produktových inzerátů ve vyhledávací síti. Dříve na Vás při zadání určitého vyhledávacího dotazu vyskočilo 5 statických produktových inzerátů, nyní máte možnost si produkty produkty rozbalit a můžete si tak vidět až 24 produktových inzerátů. Jak to vypadalo dříve Jak to vypadá nyní Změní se…
Celý článek

Nové měření konverzí v Skliku

Dnes Sklik přišel s novým konverzním kódem, proto všem, kdo v Skliku inzerují a měří konverze, doporučuji nový kód nasadit co nejdříve. Původní konverzní kód přestane měřit konverze od 1.června 2020. Kde nový konverzní kód najdu? Najdete jej přímo v rozhraní Skliku na záložce Nástroje -> Sledování konverzí. Jste eshop…
Celý článek

Google mě začal sponzorovat – díky Vám

Největší satisfakcí za mojí práci je spokojený klient, jsem moc rád za krásné reference, které mi píšete a hlavně to, že jste s mojí prací spokojení. Nyní si mé práce všimli i lidé z Google. Přišel mi dopis společně s dárky, kde mě Google chválí za práci, jakou odvádím na…
Celý článek

Frázová Skliku v novém kabátě

Sklik si pro nás od 1. října 2019 připravil novinku v podobě úpravy chování frázové shody ve vyhledávací síti. Od této novinky si Sklik slibuje oslovení většího počtu potenciálních zákazníků. Nyní už nemusíte do reklamních kampaní a sestav s klíčovými slovy ve frázové shodě přidávat klíčová slova jak v jednotném,…
Celý článek

Zamítnuté reklamy v Skliku – jak na to?

Ti z Vás, kteří inzerují v Skliku, už nejspíše přišli na to, že Sklik nově neupozorňuje na zamítnuté reklamní inzeráty skrze notifikace v záložce „zprávy“, jako tomu bylo doposud. Stále Vám ale přijde automatické upozornění emailem na email, který jste si nastavili v nastavení účtu pro emailová oznámení. Zde jen upozorním, že lze nastavit…
Celý článek

Google Ads -> Změna požadavků na jedinečný identifikátor produktu

Od 16.září 2019 vstoupí v platnost nová úprava požadavků na jedinečný identifikátor produktu v Google Merchant centru (Google nákupy). Nyní je situace taková, že pokud nemáte u produktu vyplněné jedinečné identifikátory produktu (brand, GTIN, MPN), stačilo do sloupce "identifier_exists" napsat "false" a Google Vám inzerci povolil, přestože například pro Vaše…
Celý článek

Novinka v Google Ads: Skóre optimalizace v Google nákupech

Google nám připravil další novinku. Už možná rok máme možnost sledovat skóre optimalizace u kampaní ve vyhledávací síti. Nyní Google připravil možnost sledovat skóre optimalizace i u kampaní v Google Nákupech. Samozřejmě je skóre optimalizace od Google, jak ve vyhledávací síti, tak i Google nákupech, opravdu jen orientační, nicméně občas…
Celý článek