Blog

Jiří Wolf úspěšně získal certifikát Chytrá marketingová strategie

Už delší dobu se snažím nabízet svým klientům širší pohled na věc, než jen samotný PPC marketing, který znám do hloubky. A protože se v této oblasti aktivně vzdělávám, rozhodl jsem si udělat si svůj první kurz na obecnější téma marketingu. Kurz je nazvaný Chytrá marketingová strategie a byl vlastně…
Celý článek

Nové certifikáty ve sbírce – Mobilní aplikace od Google

Protože cítím stále větší potřebu mých klientů po správě PPC kampaní pro Aplikace a to jak Android tak i iOS, rozhodl jsem se hlouběji vzdělávat v této oblasti a nyní bych se rád pochlubil prvními certifikáty zaměřenými na mobilní aplikace. Jak už je u Google zvykem, jejich platnost je opět…
Celý článek

Update dynamického remarketingu v Skliku

Dynamický remarketing v Skliku je nyní opět o něco chytřejší. Kluci v Skliku přidali parádní rozšíření filtru inventáře, díky kterému můžete své kampaně dynamického remarketingu v Skliku ještě lépe segmentovat. Jak lze nyní například dynamický remarketing segmentovat? Rozdělení kampaní dle sortimentu – např. bílá technika, počítače. Rozdělení dle cenových intervalů – např. 100…
Celý článek

Nyní kvalitu mých služeb ověřil i Seznam.cz

Začátkem léta 2018 přišel Seznam Sklik se spuštěním nového programu Ověření, který umožňuje menším agenturám a právě freelancerům prokázat svůj profesionální přístup ke správě PPC kampaní v Skliku. K získání ověření je nutné splňovat jak kvantitativní, tak i kvalitativní podmínky. Mezi ty kvalitativní patří hlavně transparentní přístup, pod čímž si…
Celý článek

Dynamické reklamy v Google Ads budou nahrazeny responzivními

Google Ads je v poslední době jedna aktualizace za druhou. Pokud v Google Ads využíváte dynamické reklamy v obsahové síti, velmi pravděpodobně i Vás Google v posledních dnech informoval o změnách spojených s dynamickými reklamami. Co se mění? Dynamické reklamy, tedy například reklamy dynamického remarketingu, které byl měl využívat prakticky…
Celý článek

Google Ads – Rozšíření o strukturované úryvky

K mnoha rozšířením reklam v Google Ads nyní nově pro české účty přibylo rozšíření o strukturované úryvky. Jak rozšíření o strukturované úryvky vypadá? Rozšíření o strukturované úryvky se zobrazuje pod textovou reklamou jako jedno záhlaví a až 10 seznamů hodnot. Když to uvedu na sobě jakožto na příkladu. Jsem specialista…
Celý článek

Proč je dobré mít vlastní účty Google Ads, Seznam Sklik a Facebook účet pro reklamu

Protože se mě velká část z Vás ptá, zda-li bych nemohl připravit Vaše kampaně na mých účtech Google Ads, Seznam Sklik a nebo Facebook, rozhodl jsem se sepsat na toto téma krátký článek, kde se Vám pokusím vysvětlit, proč tuto možnost nenabízím a vždy své klienty tlačím do toho, aby se…
Celý článek

Jak udělit přístup k Facebook stránce freelancerovi nebo agentuře

Pokud vlastníte Facebook stránku a chcete dát přístup ať už agentuře nebo specialistovi na volné noze, sepsal jsem pro Vás krátký návod jak na to. 1) Pošlete mu zkopírovanou url Vaší stránky na Facebooku (například: https://www.facebook.com/jiwocz/) 2) Specialista nebo agentura Vám pošle ze svého business manageru žádost o přístup. 3)…
Celý článek