Blog

Změny v programu Google Partners pro rok 2022.

Google pro své partnery připravil na rok 2022 velké změny. První změnou, pro inzerenty nejspíše tou nejdůležitější, je navýšení bonusových kreditů pro nové účty a to z původních 1 500Kč až na 8 500Kč. Zároveň Google prodloužil časové období, během kterého má inzerent čas podmínky pro získání bonusového kreditu získat…
Celý článek

Novinka v Google Ads – Rozšíření o obrázek

Google nám přichystal na léto 2021 novinku, kterou je rozšíření o obrázek v rámci textové reklamy ve vyhledávací síti. Rozšíření najdete přímo v účtu Google Ads na záložce "rozšíření". Rozšíření o obrázek Vám umožní udělat Vaší reklamu pro potenciálního klienta/zákazníka opět trochu atraktivnější, můžete nahrávat různorodé vizuální prvky, které Vaše…
Celý článek

Heureka – změna podmínek pro Ověřeno zákazníky

Heuréka od 1.4.2021 mění pravidla pro obdržení nezbytného počtu recenzí k získání certifikátu Ověřeno zákazníky. Doposud bylo nutné získat daný počet recenzí během posledních 90 dní, nyní se rozhodující období prodlužuje na 180 dní, tudíž získání certifikátu bude snazší i pro menší eshopy s nižším počtem objednávek a tudíž i…
Celý článek

Změna fungování frázové shody v Google Ads

Začátkem února 2021 Google ohlásil velkou změnu pro modifikovanou volnou shodu a frázovou shodu klíčových slov. Na základě spousty zkušeností Google věří svému algoritmu natolik, aby si dovolil upravit frázovou shodu do podoby podobné modifikované volné shodě. Modifikovanou volnou shodu se Google rozhodl postupně úplně zrušit a od července roku…
Celý článek

Vyšší výkon produktové reklamy v Skliku

Od 15.2.2021 mění Sklik způsob zobrazování produktových inzerátů ve vyhledávací síti. Dříve na Vás při zadání určitého vyhledávacího dotazu vyskočilo 5 statických produktových inzerátů, nyní máte možnost si produkty produkty rozbalit a můžete si tak vidět až 24 produktových inzerátů. Jak to vypadalo dříve Jak to vypadá nyní Změní se…
Celý článek

Nové měření konverzí v Skliku

Dnes Sklik přišel s novým konverzním kódem, proto všem, kdo v Skliku inzerují a měří konverze, doporučuji nový kód nasadit co nejdříve. Původní konverzní kód přestane měřit konverze od 1.června 2020. Kde nový konverzní kód najdu? Najdete jej přímo v rozhraní Skliku na záložce Nástroje -> Sledování konverzí. Jste eshop…
Celý článek

Google mě začal sponzorovat – díky Vám

Největší satisfakcí za mojí práci je spokojený klient, jsem moc rád za krásné reference, které mi píšete a hlavně to, že jste s mojí prací spokojení. Nyní si mé práce všimli i lidé z Google. Přišel mi dopis společně s dárky, kde mě Google chválí za práci, jakou odvádím na…
Celý článek

Frázová Skliku v novém kabátě

Sklik si pro nás od 1. října 2019 připravil novinku v podobě úpravy chování frázové shody ve vyhledávací síti. Od této novinky si Sklik slibuje oslovení většího počtu potenciálních zákazníků. Nyní už nemusíte do reklamních kampaní a sestav s klíčovými slovy ve frázové shodě přidávat klíčová slova jak v jednotném,…
Celý článek