Blog

Google Pay – Nenechte si zákazníky utéct ke konkurenci

Dnes jsme si pro Vás připravil krátké povídání o Google Pay, což je nová platební metoda, kterou zcela jistě ocení každý majitel eshopu. Není žádným tajemstvím, že se stále zvyšuje poměr mobilních návštěv oproti těm z deskopu (počítače, notebooku). Pokud jste již nakupovali na eshopu skrze mobilní telefon, pak asi…
Celý článek

Reklamy v obsahové síti Google Ads a Skliku

Obsahová reklama jak v Google Ads tak i v Skliku v sobě zahrnuje klasické bannerové reklamy a pak poslední dobou velmi preferované kombinované inzeráty. Reklamy v obsahové síti se mohou zobrazovat na jakékoliv partnerském webu  nebo mobilní aplikaci Google nebo Seznamu. V České republice to víceméně znamená, že se s…
Celý článek

Produktové inzeráty v Google Ads a Skliku

Produktové inzeráty jak v Google Ads tak i v Skliku často patří k vůbec nejúspěšnějším PPC kampaním v rámci celého účtu. Produktové inzeráty se zobrazují vedle výsledků vyhledávání obou vyhledávačů. Na rozdíl od klasické textové reklamy ve vyhledávání se v produktové reklamě zobrazuje obrázek produktu, jeho název, cena a url…
Celý článek

Dynamický remarketing V Google Ads a Skliku

Dynamický remarketing je důležitou součástí PPC kampaní téměř každého eshopu. Zobrazuje reklamy na konkrétní produkty, které si návštěvník na Vašem webu prohlížel, ale nenakoupil. Díky tomu můžete návštěvníky Vaší stránky, kteří neprovedli požadovanou akci (nenakoupili) zpětně oslovit reklamou přesně na ty produkty, které se prohlíželi. Níže můžete vidět náhled, jak…
Celý článek

PPC reklama ve vyhledávací síti

Reklamy ve vyhledávací síti můžeme v České republice využít primárně u Google Ads a Seznam Skliku. S tímto typem reklamy jste se všichni jistě už setkali. Pokaždé když vyhledáváte na Google nebo Seznamu, tyto reklamy se Vám zobrazují jak nad výsledky organického vyhledávání, tak i pod ním. Jak si můžete…
Celý článek

Rozšíření frázové shody v Skliku

Již od 12. listopadu Sklik rozšířil zásah frázové shody. Cílem je, aby inzerenti v Skliku pomocí frázové shody oslovili více potenciálních klientů a tím pádem v Skliku "proklikali" více peněz. Aby to ale nevyznělo špatně, za mě je to krok správným směrem a jsem za něj rád, podle mého názoru…
Celý článek

Google nákupy se nyní mohou zobrazovat i v Google obrázcích

Google pro nás přichystal další novinku, kterou je možnost zobrazovat produktové kampaně v Google nákupech i v obrázcích Google. Google obrázky slouží v některých kategoriích (móda, kosmetika) jako důležitá součást nákupní cesty spousty uživatelů, proto se Google rozhodl na tom začít vydělávat a povolil inzerentům v Google Ads zobrazovat své…
Celý článek

Google odstraní průměrnou pozici z Google Ads

Google oznámil nemilou zprávu. V září 2019 odstraní z rozhraní Google Ads metriku "Průměrná pozice", která je hojně využívána při optimalizaci PPC kampaní. Proč je tato metrika oblíbená? Díky "Průměrné pozici" máme možnost hlídat pozice zobrazovaných inzerátů  a neutrácet tedy více, než je nutné. A právě to se nejspíše Google…
Celý článek