Blog

Certifikovaný partner Bidding-manageru – Jiří Wolf

Opět Vás zdravím s článkem ohledně další certifikace. Protože mými klienty jsou z cca 80% eshopy, kterým při snaze maximalizovat tržby a zisk nesázíme pouze na PPC reklamu, ale spravuji jim i zbožové srovnávače jako Heuréka.cz/sk, Zboží.cz a některé další, řekl jsem si, že by nebylo od věci, své zkušenosti…
Celý článek

Nová certifikace od Google – Google partner pro obsahovou síť

Už v minulosti jsem se Vám na svém blogu chlubil, že jsem se stal oficiálním Google partnerem pro produktové kampaně (Google nákupy) a kampaně ve vyhledávací síti. Před pár dny Google mé odznaky rozšířil a přidělil mi další ověřenou specializaci, nyní nově na obsahovou síť (bannery). Sám Google nyní dokládá,…
Celý článek

Google Ads – Rozšíření o hodnocení prodejce

Google nám připravil další rozšíření svých reklam, které nám může pomoci odlišit se od konkurence, ukázat potenciálním zákazníkům, že nabízíme kvalitní produkty nebo služby a tím získat jakousi konkurenční výhodu. Jedná se o rozšíření o hodnocení prodejce, které se zobrazuje pod reklamou v podobě hvězd (1-5 hvězd, 5 hvězd =…
Celý článek

SEO – Informace o změnách ve vyhledavačích

Omlouvám se, že jsem delší dobu nevydal žádný článek, ale předvánoční marketingové akce mých klientů mi dávají pořádně zabrat. Dneska bych se s Vámi rád podělil o svůj nový objev. Přestože se věnuji výhradně PPC marketingu, mám jakýsi přehled i o "kolegovi" SEO a nedávno jsem narazil na hezky zpracovanou…
Celý článek

Jiří Wolf úspěšně získal certifikát Chytrá marketingová strategie

Už delší dobu se snažím nabízet svým klientům širší pohled na věc, než jen samotný PPC marketing, který znám do hloubky. A protože se v této oblasti aktivně vzdělávám, rozhodl jsem si udělat si svůj první kurz na obecnější téma marketingu. Kurz je nazvaný Chytrá marketingová strategie a byl vlastně…
Celý článek

Nové certifikáty ve sbírce – Mobilní aplikace od Google

Protože cítím stále větší potřebu mých klientů po správě PPC kampaní pro Aplikace a to jak Android tak i iOS, rozhodl jsem se hlouběji vzdělávat v této oblasti a nyní bych se rád pochlubil prvními certifikáty zaměřenými na mobilní aplikace. Jak už je u Google zvykem, jejich platnost je opět…
Celý článek

Update dynamického remarketingu v Skliku

Dynamický remarketing v Skliku je nyní opět o něco chytřejší. Kluci v Skliku přidali parádní rozšíření filtru inventáře, díky kterému můžete své kampaně dynamického remarketingu v Skliku ještě lépe segmentovat. Jak lze nyní například dynamický remarketing segmentovat? Rozdělení kampaní dle sortimentu – např. bílá technika, počítače. Rozdělení dle cenových intervalů – např. 100…
Celý článek

Nyní kvalitu mých služeb ověřil i Seznam.cz

Začátkem léta 2018 přišel Seznam Sklik se spuštěním nového programu Ověření, který umožňuje menším agenturám a právě freelancerům prokázat svůj profesionální přístup ke správě PPC kampaní v Skliku. K získání ověření je nutné splňovat jak kvantitativní, tak i kvalitativní podmínky. Mezi ty kvalitativní patří hlavně transparentní přístup, pod čímž si…
Celý článek