Blog
Největší satisfakcí za mojí práci je spokojený klient, jsem moc rád za krásné reference, které mi píšete a hlavně to, že jste s mojí prací spokojení. Nyní si mé práce všimli i lidé z Google. Přišel mi dopis společně s dárky, kde mě Google chválí za práci, jakou odvádím na…
Sklik si pro nás od 1. října 2019 připravil novinku v podobě úpravy chování frázové shody ve vyhledávací síti. Od této novinky si Sklik slibuje oslovení většího počtu potenciálních zákazníků. Nyní už nemusíte do reklamních kampaní a sestav s klíčovými slovy ve frázové shodě přidávat klíčová slova jak v jednotném,…
Ti z Vás, kteří inzerují v Skliku, už nejspíše přišli na to, že Sklik nově neupozorňuje na zamítnuté reklamní inzeráty skrze notifikace v záložce „zprávy“, jako tomu bylo doposud. Stále Vám ale přijde automatické upozornění emailem na email, který jste si nastavili v nastavení účtu pro emailová oznámení. Zde jen upozorním, že lze nastavit…
Od 16.září 2019 vstoupí v platnost nová úprava požadavků na jedinečný identifikátor produktu v Google Merchant centru (Google nákupy). Nyní je situace taková, že pokud nemáte u produktu vyplněné jedinečné identifikátory produktu (brand, GTIN, MPN), stačilo do sloupce "identifier_exists" napsat "false" a Google Vám inzerci povolil, přestože například pro Vaše…
Google nám připravil další novinku. Už možná rok máme možnost sledovat skóre optimalizace u kampaní ve vyhledávací síti. Nyní Google připravil možnost sledovat skóre optimalizace i u kampaní v Google Nákupech. Samozřejmě je skóre optimalizace od Google, jak ve vyhledávací síti, tak i Google nákupech, opravdu jen orientační, nicméně občas…
Občas se mi stane, že za mnou přijde člověk a řekne mi, „kolik musím zaplatit, abych se zobrazoval na Google a Seznamu pouze na první pozici“? Proto se Vám pokusím na příkladech zjednodušeným způsobem vysvětlit, jak akční princip řazení reklamy ve vyhledávání funguje a že si nikdy nemůžete zajistit, že…
V oblasti PPC marketingu se setkáte s celou řadou pojmů a zkratek, kterým ze začátku pravděpodobně nebudete rozumět. Rozhodl jsem se proto sepsat ty nejběžnější a popsat, co která zkratka konkrétně znamená. PPC (Pay Per Click) – Platba za kliknutí. Jedná se způsob zpoplatnění reklamy, kdy ve finále neplatíte za zobrazení reklamy,…
Rozhodujete se, jestli začít inzerovat v Google Ads nebo Seznam Skliku? Pak je tento článek přesně pro Vás. Přestože je pravda, že v dnešní době už výrazně více lidí vyhledává na Google než na Seznamu, stále má Seznam významný podíl na českém trhu. Doporučuji tedy nerozhodovat se, zdali Seznam Sklik nebo Google…