Blog

Jak nasdílet přístup do firmy.cz freelancerovi nebo agentuře

Tímto návodem Vás chci navést, jak mi během pár vteřin nahrajete přístup do Vašeho účtu na firmy.cz. 1) Jděte na adresu firmy.cz. V pravém horní rohu klikněte na Moje firma. 2) Přihlaste se Vašimi přihlašovacími údaji. 3) V pravém horním rohu rozklikněte nabídku menu kliknutím na svůj email. Poté klikněte na první…
Celý článek

Jak založit nový účet firmy.cz

Připravil jsem pro Vás krátký návod, jak založit účet a přidat svou firmu do firmy.cz, které patří pod Seznam.cz. 1) Jděte na firmy.cz a klikněte v pravém horním rohu na Moje firma. 2) Poté je nutné se přihlásit přes Váš email na Seznamu. Pokud takový email nemáte, budete si jej muset…
Celý článek

Google Ads – Další rozšíření textových reklam ve vyhledávací síti

Google Ads nám připravil další novinku, kterou je rozšíření textových inzerátů ve vyhledávací síti. Tím nabízí svým inzerentům větší možnosti o specifikaci své nabídky. Oproti původnímu rozsahu inzerátu přibyl Nadpis 3 o délce 30 znaků a Popis 2 o délce 90 znaků. Podívejte se na rozdíl mezi původní a současnou…
Celý článek

Správné velikosti reklam na Facebooku

Připravil jsem pro Vás stručný souhrn velikosti reklamních formátů na Facebooku. Aby se reklama na Facebooku zobrazovala hezky, je třeba nahrát kvalitní fotografii s přesně zvoleném formátu. Jen tak zabráníte nechtěným ořezům a deformacím. Jen malé upozornění v úvodu, pokud nahráváte obrázek v PNG, dbejte na to, že velikost obrázku…
Celý článek

Proč inzerovat v Google Ads a Seznam Skliku

Na internetu existuje široká škála možností, jak propagovat své produkty či služby. Zkusím Vám stručně sepsat, proč je výhodné využívat PPC reklamy Google Ads a Seznam Sklik. Výhody Google Ads a Skliku. 1. Přesné cílení reklamy. Hlavní výhodou PPC reklam v Google Ads a Skliku je, že můžete přesně zacílit…
Celý článek

Kdy se Vám PPC kampaně ve vyhledávání vyplatí?

PPC reklama ve vyhledávací síti je skvělým zdrojem velmi relevantní návštěvnosti. Správně nastavenou PPC reklamou ve vyhledávací síti oslovujete potencionální klienty přesně v okamžiku, kdy Váš produkt nebo službu hledají. To je klíčovým rozdílem PPC reklamy ve vyhledávací síti a například televizního spotu nebo billboardu. Prodáváte-li například auta na dálkové…
Celý článek

PPC systémy – ucelené informace o PPC systémech

PPC systémů je po celém světě řada, já zde budu popisovat pouze Google a Seznam, protože v ČR tvoří drtivou většinu všech vyhledávání ve vyhledávací síti. PPC systémy si můžete představit jako online aukce s reklamou. V dané aukci se nachází několik inzerentů, kteří se zobrazují podle toho, jakou finanční částku je ochotný…
Celý článek

Co je to PPC reklama?

PPC je zkratka pro Pay Per Click neboli platba za každé kliknutí. Jedné se o formu inzerence, kdy inzerent platí za každé kliknutí na svou reklamu. Oproti jiným formám inzrence má tu výhodu, že se Vaše reklama může zobrazit tisícům uživatelů, nicméně Vy platíte pouze za ty, kteří jí prokliknou…
Celý článek