Blog

Dynamický remarketing V Google Ads a Skliku

Dynamický remarketing je důležitou součástí PPC kampaní téměř každého eshopu. Zobrazuje reklamy na konkrétní produkty, které si návštěvník na Vašem webu prohlížel, ale nenakoupil. Díky tomu můžete návštěvníky Vaší stránky, kteří neprovedli požadovanou akci (nenakoupili) zpětně oslovit reklamou přesně na ty produkty, které se prohlíželi. Níže můžete vidět náhled, jak…
Celý článek

PPC reklama ve vyhledávací síti

Reklamy ve vyhledávací síti můžeme v České republice využít primárně u Google Ads a Seznam Skliku. S tímto typem reklamy jste se všichni jistě už setkali. Pokaždé když vyhledáváte na Google nebo Seznamu, tyto reklamy se Vám zobrazují jak nad výsledky organického vyhledávání, tak i pod ním. Jak si můžete…
Celý článek

Rozšíření frázové shody v Skliku

Již od 12. listopadu Sklik rozšířil zásah frázové shody. Cílem je, aby inzerenti v Skliku pomocí frázové shody oslovili více potenciálních klientů a tím pádem v Skliku "proklikali" více peněz. Aby to ale nevyznělo špatně, za mě je to krok správným směrem a jsem za něj rád, podle mého názoru…
Celý článek

Google nákupy se nyní mohou zobrazovat i v Google obrázcích

Google pro nás přichystal další novinku, kterou je možnost zobrazovat produktové kampaně v Google nákupech i v obrázcích Google. Google obrázky slouží v některých kategoriích (móda, kosmetika) jako důležitá součást nákupní cesty spousty uživatelů, proto se Google rozhodl na tom začít vydělávat a povolil inzerentům v Google Ads zobrazovat své…
Celý článek

Google odstraní průměrnou pozici z Google Ads

Google oznámil nemilou zprávu. V září 2019 odstraní z rozhraní Google Ads metriku "Průměrná pozice", která je hojně využívána při optimalizaci PPC kampaní. Proč je tato metrika oblíbená? Díky "Průměrné pozici" máme možnost hlídat pozice zobrazovaných inzerátů  a neutrácet tedy více, než je nutné. A právě to se nejspíše Google…
Celý článek

Nové počítání statistik konverzí v Skliku – Cross device

Za necelé dva měsíce přepne Sklik stávající měření konverzí na dlouho slibované cross-device měření konverzí. Níže se Vám pokusím na jednoduchém příkladu vysvětlit, jaký je rozdíl mezi současným a cross-device měřením konverzí. Současné měření konverzí Nyní u Skliku platí, že pokud některý uživatel proklikl Vaší reklamu na Skliku a do…
Celý článek

Jak stáhnout fakturu z účtu Google Ads a Seznam Sklik

Stáhnout si fakturu z účtu Google Ads (dříve Adwords) nebo Skliku není nic složitého, zvláště, budete-li se řídit tímto stručným návodem. Jak stáhnout fakturu z Google Ads Přihlašte se do Vašeho účtu Google Ads. V pravém horním rohu klikněte na "nástroje" (obrázek klíče) a následně "fakturace a platby". V levém…
Celý článek

Novinka v Skliku – cenové multiplikátory pro jednotlivá zařízení

Sklik nám připravil dlouho poptávanou novinku, kterou není nic jiného, než cenový multiplikátor pro jednotlivá zařízení. Dříve jsme v Skliku mohli pouze nastavit, zda-li chceme, aby se naše reklama zobrazovala jak na počítači, tabletu nebo mobilu, nicméně dále jsme s tím pracovat nemohli. Dnes můžeme s nabídkou pro jednotlivá zařízení…
Celý článek