Blog

PPC reklama ve vyhledávací síti

Reklamy ve vyhledávací síti můžeme v České republice využít primárně u Google Ads a Seznam Skliku. S tímto typem reklamy jste se všichni jistě už setkali. Pokaždé když vyhledáváte na Google nebo Seznamu, tyto reklamy se Vám zobrazují jak nad výsledky organického vyhledávání, tak i pod ním. Jak si můžete…
Celý článek

Rozšíření frázové shody v Skliku

Již od 12. listopadu Sklik rozšířil zásah frázové shody. Cílem je, aby inzerenti v Skliku pomocí frázové shody oslovili více potenciálních klientů a tím pádem v Skliku "proklikali" více peněz. Aby to ale nevyznělo špatně, za mě je to krok správným směrem a jsem za něj rád, podle mého názoru…
Celý článek

Google nákupy se nyní mohou zobrazovat i v Google obrázcích

Google pro nás přichystal další novinku, kterou je možnost zobrazovat produktové kampaně v Google nákupech i v obrázcích Google. Google obrázky slouží v některých kategoriích (móda, kosmetika) jako důležitá součást nákupní cesty spousty uživatelů, proto se Google rozhodl na tom začít vydělávat a povolil inzerentům v Google Ads zobrazovat své…
Celý článek

Google odstraní průměrnou pozici z Google Ads

Google oznámil nemilou zprávu. V září 2019 odstraní z rozhraní Google Ads metriku "Průměrná pozice", která je hojně využívána při optimalizaci PPC kampaní. Proč je tato metrika oblíbená? Díky "Průměrné pozici" máme možnost hlídat pozice zobrazovaných inzerátů  a neutrácet tedy více, než je nutné. A právě to se nejspíše Google…
Celý článek

Nové počítání statistik konverzí v Skliku – Cross device

Za necelé dva měsíce přepne Sklik stávající měření konverzí na dlouho slibované cross-device měření konverzí. Níže se Vám pokusím na jednoduchém příkladu vysvětlit, jaký je rozdíl mezi současným a cross-device měřením konverzí. Současné měření konverzí Nyní u Skliku platí, že pokud některý uživatel proklikl Vaší reklamu na Skliku a do…
Celý článek

Jak stáhnout fakturu z účtu Google Ads a Seznam Sklik

Stáhnout si fakturu z účtu Google Ads (dříve Adwords) nebo Skliku není nic složitého, zvláště, budete-li se řídit tímto stručným návodem. Jak stáhnout fakturu z Google Ads Přihlašte se do Vašeho účtu Google Ads. V pravém horním rohu klikněte na "nástroje" (obrázek klíče) a následně "fakturace a platby". V levém…
Celý článek

Novinka v Skliku – cenové multiplikátory pro jednotlivá zařízení

Sklik nám připravil dlouho poptávanou novinku, kterou není nic jiného, než cenový multiplikátor pro jednotlivá zařízení. Dříve jsme v Skliku mohli pouze nastavit, zda-li chceme, aby se naše reklama zobrazovala jak na počítači, tabletu nebo mobilu, nicméně dále jsme s tím pracovat nemohli. Dnes můžeme s nabídkou pro jednotlivá zařízení…
Celý článek

Novinka v Google Ads – Responzivní reklamy ve vyhledávání

Jak už je u Google poslední dobou zvykem, máme tu další novinku a tou jsou responzivní reklamy ve vyhledávání. A co že se pod tímto názvem ve skutečnosti skrývá a jak se responzivní reklamy ve vyhledávání zobrazují? Responzivní reklamy se ve vyhledávací síti zobrazují stejně jako klasické textové reklamy. Jejich…
Celý článek