DSA kampaně v Google Ads

Název DSA vychází z anglického názvu „dynamic search ads“, v překladu „dynamická textová reklama ve vyhledávací síti“. Na první pohled se nijak neliší od klasické textové reklamy ve vyhledávací síti.

Liší se ale způsobem, jakým pracuje. Zatímco u klasické textové reklamy ve vyhledávací síti cílíte pomocí klíčových slov, DSA kampaň se zobrazuje na vyhledávací dotazy, které za Vás vybírá Google podle indexace Vaší webové stránky/eshopu. To sebou nese výhody a nevýhody.

Výhody DSA kampaně
1) Pomocí jedné kampaně dokážete pokrýt prakticky celý web/eshop.
2) Dostanete se tak i ke klíčovým slovům, která by Vás jinak nenapadla.

Nevýhody DSA kampaně
1) Menší kontrola nad tím, na jaký vyhledávací dotaz se Vaše reklama zobrazí.
2) Omezená kontrola nad tím, jak bude textový inzerát vypadat.

Pokud byste rádi, abych Vám s PPC kampaněmi nejen ve vyhledávací síti pomohl, napište mi a třeba navážeme oboustranně výhodnou spolupráci.

button
BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.