Název DSA vychází z anglického názvu „dynamic search ads“, v překladu „dynamická textová reklama ve vyhledávací síti“. Na první pohled se nijak neliší od klasické textové reklamy ve vyhledávací síti.
Liší se ale způsobem, jakým pracuje. Zatímco u klasické textové reklamy ve vyhledávací síti cílíte pomocí klíčových slov, DSA kampaň se zobrazuje na vyhledávací dotazy, které za Vás vybírá Google podle indexace Vaší webové stránky/eshopu. To sebou nese výhody a nevýhody.
Výhody DSA kampaně
1) Pomocí jedné kampaně dokážete pokrýt prakticky celý web/eshop.
2) Dostanete se tak i ke klíčovým slovům, která by Vás jinak nenapadla.
Nevýhody DSA kampaně
1) Menší kontrola nad tím, na jaký vyhledávací dotaz se Vaše reklama zobrazí.
2) Omezená kontrola nad tím, jak bude textový inzerát vypadat.
Pokud byste rádi, abych Vám s PPC kampaněmi nejen ve vyhledávací síti pomohl, napište mi a třeba navážeme oboustranně výhodnou spolupráci.
Popkornovac.cz/sk
S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.
Michal Koláček - majitel
PNK-Renting
S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.
Lukáš Krištof- majitel
Pomohu uspět i Vám.
Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.