Blog
Rozhodujete se, jestli začít inzerovat v Google Ads nebo Seznam Skliku? Pak je tento článek přesně pro Vás. Přestože je pravda, že v dnešní době už výrazně více lidí vyhledává na Google než na Seznamu, stále má Seznam významný podíl na českém trhu. Doporučuji tedy nerozhodovat se, zdali Seznam Sklik nebo Google…
Mezi nejrozšířenější možnosti online marketingu patří jak PPC marketing, tak i SEO marketing. Každá ze zmíněných disciplín online marketingu má jak své výhody, tak i nevýhody. Protože mám zkušenosti s oběma disciplínami, zkusím Vám sem napsat výhody a nevýhody jak PPC, tak i SEO marketingu. Hned v úvodu bych rád řekl, že…
Chci se Vám dnes pochlubit. Google mi udělil certifikát Digital Sales Certification. Tento certifikát prokazuje, že umím prodávat prodávat produkty a služby prostřednictvím PPC marketingu. Podmínkou získání tohoto certifikátu bylo úspěšné splnění závěrečného testu minimálně na 80%. Test obsahoval celkem 56 otázek z čehož jsem správně odpověděl na 54 otázek. To…
Dlouho se o tom mluvilo, ale až nyní Google opravdu začal vypínat PPC kampaně servisů mobilních telefonů a tabletů a to včetně těch, které opravují produkty společnosti Apple. K vypínání takto zaměřených reklam dochází postupně a to na celém světě. Je tudíž možné, že ještě nějakou dobu budete tyto reklamy…
Google pro nás má novinku, kterou je možnost zobrazování kampaní Google nákupů na YouTube. Jedná se o další rozšíření zobrazování Google nákupů v roce 2019. Před dvěma měsíci rozšířil Google nákupy o zobrazování v obrázcích Google (více informací zde), nyní se Google nákupy budou moci nově zobrazovat i na YouTube.…
Protože se mi množí dotazy od mých klientů, proč u nich kromě klasických konverzních cílů (tržby, odeslání poptávky atd.) využívám i chytré cíle, rozhodl jsem se na toto téma napsat krátký článek. Co to je Chytrý cíl v Google Analytics? Google na základě určitých signálů hodnotí, kteří návštěvníci Vašich stránek…
Dnes jsme si pro Vás připravil krátké povídání o Google Pay, což je nová platební metoda, kterou zcela jistě ocení každý majitel eshopu. Není žádným tajemstvím, že se stále zvyšuje poměr mobilních návštěv oproti těm z deskopu (počítače, notebooku). Pokud jste již nakupovali na eshopu skrze mobilní telefon, pak asi…
Obsahová reklama jak v Google Ads tak i v Skliku v sobě zahrnuje klasické bannerové reklamy a pak poslední dobou velmi preferované kombinované inzeráty. PPC reklamy v obsahové síti se mohou zobrazovat na jakékoliv partnerském webu nebo mobilní aplikaci Google nebo Seznamu. V České republice to víceméně znamená, že se…