Blog
Google pro nás má novinku, kterou je možnost zobrazování kampaní Google nákupů na YouTube. Jedná se o další rozšíření zobrazování Google nákupů v roce 2019. Před dvěma měsíci rozšířil Google nákupy o zobrazování v obrázcích Google (více informací zde), nyní se Google nákupy budou moci nově zobrazovat i na YouTube.…
Protože se mi množí dotazy od mých klientů, proč u nich kromě klasických konverzních cílů (tržby, odeslání poptávky atd.) využívám i chytré cíle, rozhodl jsem se na toto téma napsat krátký článek. Co to je Chytrý cíl v Google Analytics? Google na základě určitých signálů hodnotí, kteří návštěvníci Vašich stránek…
Dnes jsme si pro Vás připravil krátké povídání o Google Pay, což je nová platební metoda, kterou zcela jistě ocení každý majitel eshopu. Není žádným tajemstvím, že se stále zvyšuje poměr mobilních návštěv oproti těm z deskopu (počítače, notebooku). Pokud jste již nakupovali na eshopu skrze mobilní telefon, pak asi…
Obsahová reklama jak v Google Ads tak i v Skliku v sobě zahrnuje klasické bannerové reklamy a pak poslední dobou velmi preferované kombinované inzeráty. PPC reklamy v obsahové síti se mohou zobrazovat na jakékoliv partnerském webu nebo mobilní aplikaci Google nebo Seznamu. V České republice to víceméně znamená, že se…
Produktové inzeráty jak v Google Ads tak i v Skliku často patří k vůbec nejúspěšnějším PPC kampaním v rámci celého účtu. Produktové inzeráty se zobrazují vedle výsledků vyhledávání obou vyhledávačů. Na rozdíl od klasické textové reklamy ve vyhledávání se v produktové reklamě zobrazuje obrázek produktu, jeho název, cena a url…
Dynamický remarketing je důležitou součástí PPC kampaní téměř každého eshopu. Zobrazuje reklamy na konkrétní produkty, které si návštěvník na Vašem webu prohlížel, ale nenakoupil. Díky tomu můžete návštěvníky Vaší stránky, kteří neprovedli požadovanou akci (nenakoupili) zpětně oslovit reklamou přesně na ty produkty, které se prohlíželi. Níže můžete vidět náhled, jak…
Reklamy ve vyhledávací síti můžeme v České republice využít primárně u Google Ads a Seznam Skliku. S tímto typem reklamy jste se všichni jistě už setkali. Pokaždé když vyhledáváte na Google nebo Seznamu, tyto reklamy se Vám zobrazují jak nad výsledky organického vyhledávání, tak i pod ním. Jak si můžete…
Již od 12. listopadu Sklik rozšířil zásah frázové shody. Cílem je, aby inzerenti v Skliku pomocí frázové shody oslovili více potenciálních klientů a tím pádem v Skliku "proklikali" více peněz. Aby to ale nevyznělo špatně, za mě je to krok správným směrem a jsem za něj rád, podle mého názoru…