Frázová Skliku v novém kabátě

Sklik si pro nás od 1. října 2019 připravil novinku v podobě úpravy chování frázové shody ve vyhledávací síti. Od této novinky si Sklik slibuje oslovení většího počtu potenciálních zákazníků.

Nyní už nemusíte do reklamních kampaní a sestav s klíčovými slovy ve frázové shodě přidávat klíčová slova jak v jednotném, tak i množném čísle. Stačí je přidat v jen v jednotném (nebo jen v množném) čísle a budete se automaticky zobrazovat na obě varianty. Nově se tedy se klíčovým slovem “plastové bazény” zobrazíte na vyhledávací dotaz “plastový bazén”.

Ukázka na příkladu

Ale pozor

Čeština je rozmanitý jazyk, a proto se nově může stát, že byste se zobrazovali i na to, na co nechcete. Například máte-li klíčové slovo “byty” a nechcete se zobrazovat na slovo “být” (což prostě nechcete), musíte slovo “být” přidat do vylučujících klíčových slov, stejně jako to už dnes děláme u volné shody.

Osobně jsem za tento krok rád, sice si člověk musí dávat trošku větší pozor, pečlivěji procházet vyhledávací dotazy a vylučovat ty irelevantní, ale výrazně ubude práce s přípravou kampaní, jejím importováním (například mezi Google Ads a Sklikem) a celkově prací s exportovanými kampaněmi. Takže za mě dobrý, krok správným směrem.

Snad pro Vás byl článek užitečný a pomůže Vám se v novinkách PPC marketingu lépe orientovat. Pokud byste chtěli s PPC kampaněmi nejen v Skliku pomoci, napište mi a třeba navážeme oboustranně výhodnou spolupráci.

button
BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.