Blog

Novinka v Skliku – cenové multiplikátory pro jednotlivá zařízení

Sklik nám připravil dlouho poptávanou novinku, kterou není nic jiného, než cenový multiplikátor pro jednotlivá zařízení. Dříve jsme v Skliku mohli pouze nastavit, zda-li chceme, aby se naše reklama zobrazovala jak na počítači, tabletu nebo mobilu, nicméně dále jsme s tím pracovat nemohli. Dnes můžeme s nabídkou pro jednotlivá zařízení…
Celý článek

Novinka v Google Ads – Responzivní reklamy ve vyhledávání

Jak už je u Google poslední dobou zvykem, máme tu další novinku a tou jsou responzivní reklamy ve vyhledávání. A co že se pod tímto názvem ve skutečnosti skrývá a jak se responzivní reklamy ve vyhledávání zobrazují? Responzivní reklamy se ve vyhledávací síti zobrazují stejně jako klasické textové reklamy. Jejich…
Celý článek

Úspěšné absolvování kurzu Google Analytics pro pokročilé

Protože oslavy Nového roku jsou za námi, plný entusiasmu a motivace jsem se rozhodl v roce 2019 na sobě ještě více pracovat a začal jsem už dnes. Protože Google Analytics patří k dennímu chlebu snad každého PPC specialisty, rozhodl jsem se prověřit své znalosti a zkušenosti s Google Analytics certifikovanou…
Celý článek

V obsahové síti Google Ads můžete nyní platit pouze za konverze

Inzerenti v Google Ads mohou nově u display kampaní platit až za konverzi, nikoliv tedy za proklik, jako tomu bylo doposud. Cílem této změny je snaha Google přivést Vašemu podnikání co nejvíce konverzí ve Vámi stanoveném cenovém limitu. Za mě je to určitě skvělá zpráva pro většinu inzerentů v Google…
Celý článek

Další diplom ve sbírce, nyní od Skliku

Omlouvám se, že jsem nyní co týden to nová certifikace, nicméně v průběhu přípravy na Vánoční sezónu jsem neměl tolik času věnoval se blogu, proto články přidávám až nyní. Dnes bych se Vám rád pochlubil za diplom, který jsem získal od kluků v Skliku za absolvování tří denního školení, které…
Celý článek

Certifikovaný partner Bidding-manageru – Jiří Wolf

Opět Vás zdravím s článkem ohledně další certifikace. Protože mými klienty jsou z cca 80% eshopy, kterým při snaze maximalizovat tržby a zisk nesázíme pouze na PPC reklamu, ale spravuji jim i zbožové srovnávače jako Heuréka.cz/sk, Zboží.cz a některé další, řekl jsem si, že by nebylo od věci, své zkušenosti…
Celý článek

Nová certifikace od Google – Google partner pro obsahovou síť

Už v minulosti jsem se Vám na svém blogu chlubil, že jsem se stal oficiálním Google partnerem pro produktové kampaně (Google nákupy) a kampaně ve vyhledávací síti. Před pár dny Google mé odznaky rozšířil a přidělil mi další ověřenou specializaci, nyní nově na obsahovou síť (bannery). Sám Google nyní dokládá,…
Celý článek

Google Ads – Rozšíření o hodnocení prodejce

Google nám připravil další rozšíření svých reklam, které nám může pomoci odlišit se od konkurence, ukázat potenciálním zákazníkům, že nabízíme kvalitní produkty nebo služby a tím získat jakousi konkurenční výhodu. Jedná se o rozšíření o hodnocení prodejce, které se zobrazuje pod reklamou v podobě hvězd (1-5 hvězd, 5 hvězd =…
Celý článek