Blog
Sklik nám připravil dlouho poptávanou novinku, kterou není nic jiného, než cenový multiplikátor pro jednotlivá zařízení. Dříve jsme v Skliku mohli pouze nastavit, zda-li chceme, aby se naše reklama zobrazovala jak na počítači, tabletu nebo mobilu, nicméně dále jsme s tím pracovat nemohli. Dnes můžeme s nabídkou pro jednotlivá zařízení…
Jak už je u Google poslední dobou zvykem, máme tu další novinku a tou jsou responzivní reklamy ve vyhledávání. A co že se pod tímto názvem ve skutečnosti skrývá a jak se responzivní reklamy ve vyhledávání zobrazují? Responzivní reklamy se ve vyhledávací síti zobrazují stejně jako klasické textové reklamy. Jejich…
Protože oslavy Nového roku jsou za námi, plný entusiasmu a motivace jsem se rozhodl v roce 2019 na sobě ještě více pracovat a začal jsem už dnes. Protože Google Analytics patří k dennímu chlebu snad každého PPC specialisty, rozhodl jsem se prověřit své znalosti a zkušenosti s Google Analytics certifikovanou…
Inzerenti v Google Ads mohou nově u display kampaní platit až za konverzi, nikoliv tedy za proklik, jako tomu bylo doposud. Cílem této změny je snaha Google přivést Vašemu podnikání co nejvíce konverzí ve Vámi stanoveném cenovém limitu. Za mě je to určitě skvělá zpráva pro většinu inzerentů v Google…
Omlouvám se, že jsem nyní co týden to nová certifikace, nicméně v průběhu přípravy na Vánoční sezónu jsem neměl tolik času věnoval se blogu, proto články přidávám až nyní. Dnes bych se Vám rád pochlubil za diplom, který jsem získal od kluků v Skliku za absolvování tří denního školení, které…
Opět Vás zdravím s článkem ohledně další certifikace. Protože mými klienty jsou z cca 80% eshopy, kterým při snaze maximalizovat tržby a zisk nesázíme pouze na PPC reklamu, ale spravuji jim i zbožové srovnávače jako Heuréka.cz/sk, Zboží.cz a některé další, řekl jsem si, že by nebylo od věci, své zkušenosti…
Už v minulosti jsem se Vám na svém blogu chlubil, že jsem se stal oficiálním Google partnerem pro produktové kampaně (Google nákupy) a kampaně ve vyhledávací síti. Před pár dny Google mé odznaky rozšířil a přidělil mi další ověřenou specializaci, nyní nově na obsahovou síť (bannery). Sám Google nyní dokládá,…
Google nám připravil další rozšíření svých reklam, které nám může pomoci odlišit se od konkurence, ukázat potenciálním zákazníkům, že nabízíme kvalitní produkty nebo služby a tím získat jakousi konkurenční výhodu. Jedná se o rozšíření o hodnocení prodejce, které se zobrazuje pod reklamou v podobě hvězd (1-5 hvězd, 5 hvězd =…