Blog

SEO – Informace o změnách ve vyhledavačích

Omlouvám se, že jsem delší dobu nevydal žádný článek, ale předvánoční marketingové akce mých klientů mi dávají pořádně zabrat. Dneska bych se s Vámi rád podělil o svůj nový objev. Přestože se věnuji výhradně PPC marketingu, mám jakýsi přehled i o "kolegovi" SEO a nedávno jsem narazil na hezky zpracovanou…
Celý článek

Jiří Wolf úspěšně získal certifikát Chytrá marketingová strategie

Už delší dobu se snažím nabízet svým klientům širší pohled na věc, než jen samotný PPC marketing, který znám do hloubky. A protože se v této oblasti aktivně vzdělávám, rozhodl jsem si udělat si svůj první kurz na obecnější téma marketingu. Kurz je nazvaný Chytrá marketingová strategie a byl vlastně…
Celý článek

Nové certifikáty ve sbírce – Mobilní aplikace od Google

Protože cítím stále větší potřebu mých klientů po správě PPC kampaní pro Aplikace a to jak Android tak i iOS, rozhodl jsem se hlouběji vzdělávat v této oblasti a nyní bych se rád pochlubil prvními certifikáty zaměřenými na mobilní aplikace. Jak už je u Google zvykem, jejich platnost je opět…
Celý článek

Update dynamického remarketingu v Skliku

Dynamický remarketing v Skliku je nyní opět o něco chytřejší. Kluci v Skliku přidali parádní rozšíření filtru inventáře, díky kterému můžete své kampaně dynamického remarketingu v Skliku ještě lépe segmentovat. Jak lze nyní například dynamický remarketing segmentovat? Rozdělení kampaní dle sortimentu – např. bílá technika, počítače. Rozdělení dle cenových intervalů – např. 100…
Celý článek

Nyní kvalitu mých služeb ověřil i Seznam.cz

Začátkem léta 2018 přišel Seznam Sklik se spuštěním nového programu Ověření, který umožňuje menším agenturám a právě freelancerům prokázat svůj profesionální přístup ke správě PPC kampaní v Skliku. K získání ověření je nutné splňovat jak kvantitativní, tak i kvalitativní podmínky. Mezi ty kvalitativní patří hlavně transparentní přístup, pod čímž si…
Celý článek

Dynamické reklamy v Google Ads budou nahrazeny responzivními

Google Ads je v poslední době jedna aktualizace za druhou. Pokud v Google Ads využíváte dynamické reklamy v obsahové síti, velmi pravděpodobně i Vás Google v posledních dnech informoval o změnách spojených s dynamickými reklamami. Co se mění? Dynamické reklamy, tedy například reklamy dynamického remarketingu, které byl měl využívat prakticky…
Celý článek

Google Ads – Rozšíření o strukturované úryvky

K mnoha rozšířením reklam v Google Ads nyní nově pro české účty přibylo rozšíření o strukturované úryvky. Jak rozšíření o strukturované úryvky vypadá? Rozšíření o strukturované úryvky se zobrazuje pod textovou reklamou jako jedno záhlaví a až 10 seznamů hodnot. Když to uvedu na sobě jakožto na příkladu. Jsem specialista…
Celý článek

Proč je dobré mít vlastní účty Google Ads, Seznam Sklik a Facebook účet pro reklamu

Protože se mě velká část z Vás ptá, zda-li bych nemohl připravit Vaše kampaně na mých účtech Google Ads, Seznam Sklik a nebo Facebook, rozhodl jsem se sepsat na toto téma krátký článek, kde se Vám pokusím vysvětlit, proč tuto možnost nenabízím a vždy své klienty tlačím do toho, aby se…
Celý článek