Jak stáhnout fakturu z účtu Google Ads a Seznam Sklik

Stáhnout si fakturu z účtu Google Ads (dříve Adwords) nebo Skliku není nic složitého, zvláště, budete-li se řídit tímto stručným návodem.

Jak stáhnout fakturu z Google Ads

Přihlašte se do Vašeho účtu Google Ads.

V pravém horním rohu klikněte na „nástroje“ (obrázek klíče) a následně „fakturace a platby„.

V levém rohu klikněte na „transakce“ a poté v horní části obrazovky vyfiltrujte „daně„.

Poté se Vám zobrazí faktury za Vámi zvolené období (přednastavené bývají 3 měsíce), pokud byste hledali starší faktury, snadno můžete časové období zobrazených faktur upravit.

A je to, nyní si můžete všechny své faktury stáhnout dle libosti.

Jak stáhnout fakturu z Skliku

Přihlašte se do Vašeho účtu Sklik.

V pravém horním rohu klikněte na zbývající kredit a poté „transakce“.

Dostanete se na výpis transakcí, kde si vyfiltrujete, za jaké období chcete transakce zobrazit a jaký typ transakcí chcete zobrazit. V našem případě si tedy nastavte jako „typ úhrady“ „dobití kreditu“ a klikněte na zobrazit.

A je to, nyní si můžete všechny své faktury stáhnout dle libosti.

Pokud byste měli se stažením faktury jakýkoliv problém, napište mi na email jirka.wolf@gmail.com a společně ho vyřešíme.

Pokud nemáte s Google Adwords dostatek zkušeností, nabízím Vám svou pomoc při přípravě i správě Vašich ppc kampaní a to za férové peníze viz. můj ceník.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.