Novinka v Google Ads – Responzivní reklamy ve vyhledávání

Jak už je u Google poslední dobou zvykem, máme tu další novinku a tou jsou responzivní reklamy ve vyhledávání. A co že se pod tímto názvem ve skutečnosti skrývá a jak se responzivní reklamy ve vyhledávání zobrazují?

Responzivní reklamy se ve vyhledávací síti zobrazují stejně jako klasické textové reklamy. Jejich unikátní vlastností je fakt, že se jejich podoba částečně generuje dle algoritmu Google tak, aby byla Vaše reklama co nejzajímavější a nejrelevantnější pro potenciálního zákazníka. Vy tedy Google dáte podklady, jaké nadpisy a popisy se smí v reklamách zobrazovat a on je už mezi sebou kombinuje tak, aby to pro Vás fungovalo co nejlépe.

Do jedné reklamy můžete vložit až 15 nadpisů o 30 znacích a 4 popisy o 90 znacích. Stejně jako u klasické textové reklamy ve vyhledávání se poté zobrazí pouze 3 nadpisy a 2 popisky. Nicméně to, které nadpisy a popisy se zobrazí už necháváte na algoritmu Google.

Abyste měli alespoň nějakou kontrolu nad podobou inzerátů, u každého nadpisu i popisu můžete Google říct, na které z pozic se má zobrazit. Když se tedy zobrazují 3 nadpisy z 15, můžete u prvních 5 inzerátů Google říct, aby je točil pouze na první pozici nadpisu, u dalších 5 inzerátů, aby je točil pouze na druhé pozici atd. Tím si zajistíte, že třeba brandová část inzerátu bude až na závěr nadpisu inzerátu. To samé platí u popisků.

Sám jsem zvědavý, jaké výsledky responzivní reklamy ve vyhledávání přinesou.

Pokud tedy inzerujete v Google Ads, doporučuji Vám responzivní reklamy ve vyhledávání minimálně vyzkoušet. Snad Vám článek alespoň trochu pomohl, já jdu pokračovat v nasazování responzivních reklam ve vyhledávání u svých klientů.

Pokud nepatříte k mým klientům a rádi byste, abych se Vám o PPC kampaně také staral, napište mi a třeba najdeme společnou řeč.

button

Popkornovac.cz/sk

S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.

 

Michal Koláček - majitel
PNK-Renting

S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.

 

Lukáš Krištof- majitel

Pomohu uspět i Vám.

Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.