Novinka v Google Ads – Responzivní reklamy ve vyhledávání

Jak už je u Google poslední dobou zvykem, máme tu další novinku a tou jsou responzivní reklamy ve vyhledávání. A co že se pod tímto názvem ve skutečnosti skrývá a jak se responzivní reklamy ve vyhledávání zobrazují?

Responzivní reklamy se ve vyhledávací síti zobrazují stejně jako klasické textové reklamy. Jejich unikátní vlastností je fakt, že se jejich podoba částečně generuje dle algoritmu Google tak, aby byla Vaše reklama co nejzajímavější a nejrelevantnější pro potenciálního zákazníka. Vy tedy Google dáte podklady, jaké nadpisy a popisy se smí v reklamách zobrazovat a on je už mezi sebou kombinuje tak, aby to pro Vás fungovalo co nejlépe.

Do jedné reklamy můžete vložit až 15 nadpisů o 30 znacích a 4 popisy o 90 znacích. Stejně jako u klasické textové reklamy ve vyhledávání se poté zobrazí pouze 3 nadpisy a 2 popisky. Nicméně to, které nadpisy a popisy se zobrazí už necháváte na algoritmu Google.

Abyste měli alespoň nějakou kontrolu nad podobou inzerátů, u každého nadpisu i popisu můžete Google říct, na které z pozic se má zobrazit. Když se tedy zobrazují 3 nadpisy z 15, můžete u prvních 5 inzerátů Google říct, aby je točil pouze na první pozici nadpisu, u dalších 5 inzerátů, aby je točil pouze na druhé pozici atd. Tím si zajistíte, že třeba brandová část inzerátu bude až na závěr nadpisu inzerátu. To samé platí u popisků.

Sám jsem zvědavý, jaké výsledky responzivní reklamy ve vyhledávání přinesou.

Pokud tedy inzerujete v Google Ads, doporučuji Vám responzivní reklamy ve vyhledávání minimálně vyzkoušet. Snad Vám článek alespoň trochu pomohl, já jdu pokračovat v nasazování responzivních reklam ve vyhledávání u svých klientů.

Pokud nepatříte k mým klientům a rádi byste, abych se Vám o PPC kampaně také staral, napište mi a třeba najdeme společnou řeč.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.