Novinka v Skliku – cenové multiplikátory pro jednotlivá zařízení

Sklik nám připravil dlouho poptávanou novinku, kterou není nic jiného, než cenový multiplikátor pro jednotlivá zařízení. Dříve jsme v Skliku mohli pouze nastavit, zda-li chceme, aby se naše reklama zobrazovala jak na počítači, tabletu nebo mobilu, nicméně dále jsme s tím pracovat nemohli. Dnes můžeme s nabídkou pro jednotlivá zařízení pracovat velmi podobně jako například v Google Ads.

Pokusím se to lépe vysvětlit na modelovém příkladu. Pokud bych například u reklamní sestavy zadal cenu za proklik na 10Kč, nastavil cenový multiplikátor u počítače na 0%, u mobilního telefonu jej snížil o 50% a u tabletu jej zvýšil o 20%, výsledná cena za proklik, kterou bych reálně na tuto reklamní sestavu nabízel vypadala takto. Počítač = 10Kč, mobil = 5Kč a tablet = 12Kč.

Za tuto možnost Skliku děkuji, věřím, že takto budu moci reklamní kampaně spravovat zase o poznání efektivněji.

Snad Vám článek alespoň trochu pomohl, já jdu pokračovat v úpravě Sklikových reklam mých klientů.

Pokud nepatříte k mým klientům a rádi byste, abych se Vám o PPC kampaně také staral, napište mi a třeba najdeme společnou řeč.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.