Nové počítání statistik konverzí v Skliku – Cross device

Za necelé dva měsíce přepne Sklik stávající měření konverzí na dlouho slibované cross-device měření konverzí. Níže se Vám pokusím na jednoduchém příkladu vysvětlit, jaký je rozdíl mezi současným a cross-device měřením konverzí.

Současné měření konverzí

Nyní u Skliku platí, že pokud některý uživatel proklikl Vaší reklamu na Skliku a do 30 dnů od prokliknutí této reklamy nakoupil, Sklik si připočítá konverzi. To ovšem platí pouze v případě, kdy uživatel proklikne reklamu a dokončí nákup na stejném zařízení, například počítači. Pokud by se stalo, že uživatel proklikne Vaší reklamu na mobilním zařízení ráno cestou do práce, prohlídne si Váš produkt, ale nenakoupí, večer přijde domů a na počítači napíše url adresu Vašeho eshopu a nákup dokončí, Sklik doposud nedokázal takového uživatele na dvou zařízeních spárovat a konverzi by si nepřičetl.

Cross-device měření konverzí

Nově díky cross-device měření konverzí Sklik dokáže spárovat konverze od uživatele, který například reklamu proklikne ráno na mobilu a večer dokončí nákup dle výše popsaného schématu na stolním počítači. Jediné, co k tomu Sklik potřebuje je, aby se daný uživatel na všech jeho zařízeních zapojených v nákupním procesu (v tomto případě mobilní telefon a stolní počítač) přihlásil k některé se služeb Seznamu (například email nebo personalizace na domovské stránce).

Zvýšený počet konverzí z Skliku

Díky tomuto budeme schopní podrobněji sledovat výkon Sklikových kampaní. Sám Sklik očekává, že díky cross-device měření konverzí zaznamenáte od 1.4.2019 zvýšení počtu konverzí v Skliku až o 10%. Samozřejmě se toto procento bude lišit na základě mnoha faktorů, jako je například Váš marketingový mix, nákupní chování Vašich zákazníků atd.

Osobně tuto změnu vítám a věřím, že nám, PPC specialistům, pomůže získat více dat z Vašich Sklikových kampaní a zase budeme schopní optimalizovat Vaše kampaně o trochu efektivněji.

Pokud byste rádi, abych Vám s PPC kampaněmi nejen na Skliku pomohl, napište mi a třeba navážeme oboustranně výhodnou spolupráci.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.