Za necelé dva měsíce přepne Sklik stávající měření konverzí na dlouho slibované cross-device měření konverzí. Níže se Vám pokusím na jednoduchém příkladu vysvětlit, jaký je rozdíl mezi současným a cross-device měřením konverzí.
Současné měření konverzí
Nyní u Skliku platí, že pokud některý uživatel proklikl Vaší reklamu na Skliku a do 30 dnů od prokliknutí této reklamy nakoupil, Sklik si připočítá konverzi. To ovšem platí pouze v případě, kdy uživatel proklikne reklamu a dokončí nákup na stejném zařízení, například počítači. Pokud by se stalo, že uživatel proklikne Vaší reklamu na mobilním zařízení ráno cestou do práce, prohlídne si Váš produkt, ale nenakoupí, večer přijde domů a na počítači napíše url adresu Vašeho eshopu a nákup dokončí, Sklik doposud nedokázal takového uživatele na dvou zařízeních spárovat a konverzi by si nepřičetl.
Cross-device měření konverzí
Nově díky cross-device měření konverzí Sklik dokáže spárovat konverze od uživatele, který například reklamu proklikne ráno na mobilu a večer dokončí nákup dle výše popsaného schématu na stolním počítači. Jediné, co k tomu Sklik potřebuje je, aby se daný uživatel na všech jeho zařízeních zapojených v nákupním procesu (v tomto případě mobilní telefon a stolní počítač) přihlásil k některé se služeb Seznamu (například email nebo personalizace na domovské stránce).
Zvýšený počet konverzí z Skliku
Díky tomuto budeme schopní podrobněji sledovat výkon Sklikových kampaní. Sám Sklik očekává, že díky cross-device měření konverzí zaznamenáte od 1.4.2019 zvýšení počtu konverzí v Skliku až o 10%. Samozřejmě se toto procento bude lišit na základě mnoha faktorů, jako je například Váš marketingový mix, nákupní chování Vašich zákazníků atd.
Osobně tuto změnu vítám a věřím, že nám, PPC specialistům, pomůže získat více dat z Vašich Sklikových kampaní a zase budeme schopní optimalizovat Vaše kampaně o trochu efektivněji.
Pokud byste rádi, abych Vám s PPC kampaněmi nejen na Skliku pomohl, napište mi a třeba navážeme oboustranně výhodnou spolupráci.
Popkornovac.cz/sk
S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.
Michal Koláček - majitel
PNK-Renting
S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.
Lukáš Krištof- majitel
Pomohu uspět i Vám.
Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.