Google Pay – Nenechte si zákazníky utéct ke konkurenci

Dnes jsme si pro Vás připravil krátké povídání o Google Pay, což je nová platební metoda, kterou zcela jistě ocení každý majitel eshopu. Není žádným tajemstvím, že se stále zvyšuje poměr mobilních návštěv oproti těm z deskopu (počítače, notebooku). Pokud jste již nakupovali na eshopu skrze mobilní telefon, pak asi víte, že to nebývá úplně příjemná záležitost. Občas vyplnění místa doručení, kontaktu na Vás, Vašeho jména a příjmení, zabere i 5 a více minut. A to majitelům eshopů prokazatelně snižuje konverzní poměr na mobilních zařízeních a zbytečně přichází o tržby.

Rozdíl mezi Google Pay a Chrome Autofill

Proto Google přišel s aplikací Google Pay, díky které si může zákazník u Vás na eshopu pohodlně projít nákupním procesem během pár vteřin. A to jak na počítači a notebooku, tak i na mobilu nebo tabletu. Mohli byste mi argumentovat tím, že Chrome Autofill Vám také pomůže prokousat se nákupním procesem snadněji. A ano, měli byste pravdu. Proto níže nahraji malé porovnání obou zmíněných možností.

google pay

V čem je ta velká výhoda Google Pay?

Vy si, jakožto zákazník, vyplníte svůj profil (může jich být i více) v aplikaci Google Pay. Vyplníte své jméno, doručovací adresu, kreditní kartu atd. Poté,  při nákupu na eshopu, který využívá tuto platební možnost, vyberete v nákupním procesu přednastavený profil a veškeré údaje se automaticky vyplní za Vás. Vy jste tedy schopný za pár vteřin nakoupit i na mobilním zařízení a nemusíte se vypisovat se svým jménem, emailem, doručovací adresou atd, což na mobilu je často opravdu otrava.

Pokud jste majitel eshopu a chcete si zvýšit konverzní poměr nejen z mobilních zařízení, velmi Vám doporučuji tuto platební možnost integrovat. Věřím, že vynaložené úsilí se Vám násobně vrátí na tržbách.

Pokud byste si chtěli vyzkoušet, jak Google Pay po integraci vypadá, žádný problém. Posílám pár společností, které tuto metodu už integrovali: Adidas, Datart, Uber, T-Mobile, Pilulka, RaynAir, FlixBus, Bezrealitky, bet365 a spousty dalších.

Více informací o integraci této platební možnosti najdete přímo na stránkách Google: https://developers.google.com/pay/api/

Vím, že tento článek se PPC marketingu týká jen nepřímo. Nicméně proto, že jsem oficiálním Google partnerem pro ČR jsem se v minulém týdnu účastnil videokonference přímo od Google, zaměřené právě na Google Pay a musím říct, že jsem z této novinky nadšený. Ať už patříte k mým klientům nebo ne, integrace této platební možnosti by Vám měla pomoci zvýšit tržby z online prodejů a to nejen z PPC kampaní.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.