Dynamický remarketing V Google Ads a Skliku

Dynamický remarketing je důležitou součástí PPC kampaní téměř každého eshopu. Zobrazuje reklamy na konkrétní produkty, které si návštěvník na Vašem webu prohlížel, ale nenakoupil. Díky tomu můžete návštěvníky Vaší stránky, kteří neprovedli požadovanou akci (nenakoupili) zpětně oslovit reklamou přesně na ty produkty, které se prohlíželi. Níže můžete vidět náhled, jak reklama dynamického remarketingu může vypadat. Dynamický remarketing se může zobrazovat jak na počítači, tak i na mobilu nebo tabletu.

 

Dynamický remarketing v Google Ads

Pro dynamický remarketing v Google Ads potřebujeme validní XML feed pro Google Merchant centrum. Specifikace feedu pro Google Merchant center najdete zde: https://support.google.com/merchants/answer/7052112?hl=cs

Dále je nutné přidat na eshop remarketingový kód, který je nutné upravit přidáním dynamických proměnných.

Vím, že to může znít náročně, ale pokud využíváte některé z krabicových řešení (Shoptet, Eshop-rychle), je to otázkou pár málo kliknutí a zvládnete to hravě sami (případně Vám s tím pomohu). Pokud máte řešení na míru, bude nutné požádat o pomoc webmastera, pokud jím sami nejste.

Dynamický remarketing v Seznam Skliku

Dynamický remarketing v Skliku funguje na základě feedu ve zboží.cz. Opět tedy musíme mít validní feed pro zboží.cz. Specifikaci feedu pro zboží.cz najdete zde: https://napoveda.seznam.cz/cz/specifikace-xml-feedu/

Opět je nutné na eshop přidat remarketingový kód, abychom správně sbírali návštěvníky, kteří si prohlíželi Vaše produkty, ale nenakoupili.

I zde platí, že pokud využíváte některé z krabicových řešení (Shoptet, Eshop-rychle), je to otázkou pár minut a zvládnete to hravě sami (případně Vám s tím pomohu). Pokud máte řešení na míru, bude nutné požádat o pomoc webmastera, pokud jím sami nejste.

Pokud byste rádi, abych Vám pomohl nejen s dynamický remarketingem, napište mi a třeba navážeme oboustranně výhodnou spolupráci.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.