Již od 12. listopadu Sklik rozšířil zásah frázové shody. Cílem je, aby inzerenti v Skliku pomocí frázové shody oslovili více potenciálních klientů a tím pádem v Skliku „proklikali“ více peněz. Aby to ale nevyznělo špatně, za mě je to krok správným směrem a jsem za něj rád, podle mého názoru to drtivé většině inzerentů v Skliku opravdu pomůže dostat svou reklamu k většímu množství potenciálních klientů.
O jakou změnu že jde?
Pojďme si to ukázat na pár příkladech.
Ve zkratce lze tedy říct, že pořadí slov vyhledávacího dotazu musí stále odpovídat pořadí klíčových slov ve frázové shodě, slova musí být stále ve stejném tvaru (pádu), nicméně nyní frázová shode nevyžaduje shodu v diakritice. Pokud by pro Vás platilo, že Vaše klíčové slovo má s diakritikou jiný význam než bez ní, bude nutné nežádoucí slovo vyloučit skrze vylučující klíčová slova.
Pokud byste rádi, abych Vám s PPC kampaněmi nejen na Skliku pomohl, napište mi a třeba navážeme oboustranně výhodnou spolupráci.
Popkornovac.cz/sk
S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.
Michal Koláček - majitel
PNK-Renting
S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.
Lukáš Krištof- majitel
Pomohu uspět i Vám.
Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.