Nové měření konverzí v Skliku

Dnes Sklik přišel s novým konverzním kódem, proto všem, kdo v Skliku inzerují a měří konverze, doporučuji nový kód nasadit co nejdříve. Původní konverzní kód přestane měřit konverze od 1.června 2020.

Kde nový konverzní kód najdu? Najdete jej přímo v rozhraní Skliku na záložce Nástroje -> Sledování konverzí.

Jste eshop na krabicovém řešení? Pokud ano, nemusíte nic řešit. Pokud máte eshop u služeb Shoptet, FastCentrik, Webareal, ByznysWeb nebo Eshop-rychle, nemusíte se o nic starat. Provozovatelé těchto eshopových platforem provedou úpravu konverzního kódu za Vás.

Jaká je výhoda nového konverzního kódu? Nový konverzní kód Skliku je odolnější oproti různým blokátorům měření, tudíž byste po jeho nasazení měli vidět přesnější informace o tom, kolik konverzí Vám Sklik skutečně přivádí. Sklik předpokládá změnu v jednotkách procent.

Snad pro Vás byl článek užitečný, já se jdu pustit do nasazování nového konverzního kódu Skliku u mých klientů. Pokud byste chtěli s PPC kampaněmi nejen v Skliku pomoci, napište mi a třeba navážeme oboustranně výhodnou spolupráci.

button
BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.