Blog
PPC reklama by měla být efektivním nástrojem pro propagaci vašeho podnikání, je-li správně nastavena a spravována. Často se setkávám s tím, že se i menší a středně velké firmy snaží najmout marketingového specialistu in-house, který by měl ideálně zastřešit vše od PPC, SEO, Email marketing, sociální sítě po úpravy webových…
Produktové inzeráty Skliku byly o letních prázninách 2022 nahrazeny Zboží inzeráty. Na změnu je však třeba účet připravit. Nově jsou jediným zdrojem produktové inzerce ve vyhledávání Seznam.cz inzeráty ze Zboží.cz. Z pohledu hledajícího na Seznamu se žádná změna neprojevila, inzeráty vypadají stejně, jako vypadaly před zmiňovanou změnou. Změna tu ale…
Google pro své partnery připravil na rok 2022 velké změny. První změnou, pro inzerenty nejspíše tou nejdůležitější, je navýšení bonusových kreditů pro nové účty a to z původních 1 500Kč až na 8 500Kč. Zároveň Google prodloužil časové období, během kterého má inzerent čas podmínky pro získání bonusového kreditu získat…
Google nám přichystal na léto 2021 novinku, kterou je rozšíření o obrázek v rámci textové reklamy ve vyhledávací síti. Rozšíření najdete přímo v účtu Google Ads na záložce "rozšíření". Rozšíření o obrázek Vám umožní udělat Vaší reklamu pro potenciálního klienta/zákazníka opět trochu atraktivnější, můžete nahrávat různorodé vizuální prvky, které Vaše…
Heuréka od 1.4.2021 mění pravidla pro obdržení nezbytného počtu recenzí k získání certifikátu Ověřeno zákazníky. Doposud bylo nutné získat daný počet recenzí během posledních 90 dní, nyní se rozhodující období prodlužuje na 180 dní, tudíž získání certifikátu bude snazší i pro menší eshopy s nižším počtem objednávek a tudíž i…
Začátkem února 2021 Google ohlásil velkou změnu pro modifikovanou volnou shodu a frázovou shodu klíčových slov. Na základě spousty zkušeností Google věří svému algoritmu natolik, aby si dovolil upravit frázovou shodu do podoby podobné modifikované volné shodě. Modifikovanou volnou shodu se Google rozhodl postupně úplně zrušit a od července roku…
Od 15.2.2021 mění Sklik způsob zobrazování produktových inzerátů ve vyhledávací síti. Dříve na Vás při zadání určitého vyhledávacího dotazu vyskočilo 5 statických produktových inzerátů, nyní máte možnost si produkty produkty rozbalit a můžete si tak vidět až 24 produktových inzerátů. Jak to vypadalo dříve Jak to vypadá nyní Změní se…
Dnes Sklik přišel s novým konverzním kódem, proto všem, kdo v Skliku inzerují a měří konverze, doporučuji nový kód nasadit co nejdříve. Původní konverzní kód přestane měřit konverze od 1.června 2020. Kde nový konverzní kód najdu? Najdete jej přímo v rozhraní Skliku na záložce Nástroje -> Sledování konverzí. Jste eshop…