Blog
Google nám přichystal na léto 2021 novinku, kterou je rozšíření o obrázek v rámci textové reklamy ve vyhledávací síti. Rozšíření najdete přímo v účtu Google Ads na záložce "rozšíření". Rozšíření o obrázek Vám umožní udělat Vaší reklamu pro potenciálního klienta/zákazníka opět trochu atraktivnější, můžete nahrávat různorodé vizuální prvky, které Vaše…
Heuréka od 1.4.2021 mění pravidla pro obdržení nezbytného počtu recenzí k získání certifikátu Ověřeno zákazníky. Doposud bylo nutné získat daný počet recenzí během posledních 90 dní, nyní se rozhodující období prodlužuje na 180 dní, tudíž získání certifikátu bude snazší i pro menší eshopy s nižším počtem objednávek a tudíž i…
Začátkem února 2021 Google ohlásil velkou změnu pro modifikovanou volnou shodu a frázovou shodu klíčových slov. Na základě spousty zkušeností Google věří svému algoritmu natolik, aby si dovolil upravit frázovou shodu do podoby podobné modifikované volné shodě. Modifikovanou volnou shodu se Google rozhodl postupně úplně zrušit a od července roku…
Od 15.2.2021 mění Sklik způsob zobrazování produktových inzerátů ve vyhledávací síti. Dříve na Vás při zadání určitého vyhledávacího dotazu vyskočilo 5 statických produktových inzerátů, nyní máte možnost si produkty produkty rozbalit a můžete si tak vidět až 24 produktových inzerátů. Jak to vypadalo dříve Jak to vypadá nyní Změní se…
Dnes Sklik přišel s novým konverzním kódem, proto všem, kdo v Skliku inzerují a měří konverze, doporučuji nový kód nasadit co nejdříve. Původní konverzní kód přestane měřit konverze od 1.června 2020. Kde nový konverzní kód najdu? Najdete jej přímo v rozhraní Skliku na záložce Nástroje -> Sledování konverzí. Jste eshop…
Největší satisfakcí za mojí práci je spokojený klient, jsem moc rád za krásné reference, které mi píšete a hlavně to, že jste s mojí prací spokojení. Nyní si mé práce všimli i lidé z Google. Přišel mi dopis společně s dárky, kde mě Google chválí za práci, jakou odvádím na…
Sklik si pro nás od 1. října 2019 připravil novinku v podobě úpravy chování frázové shody ve vyhledávací síti. Od této novinky si Sklik slibuje oslovení většího počtu potenciálních zákazníků. Nyní už nemusíte do reklamních kampaní a sestav s klíčovými slovy ve frázové shodě přidávat klíčová slova jak v jednotném,…
Ti z Vás, kteří inzerují v Skliku, už nejspíše přišli na to, že Sklik nově neupozorňuje na zamítnuté reklamní inzeráty skrze notifikace v záložce „zprávy“, jako tomu bylo doposud. Stále Vám ale přijde automatické upozornění emailem na email, který jste si nastavili v nastavení účtu pro emailová oznámení. Zde jen upozorním, že lze nastavit…