Rozšířené konverze Google Ads

V roce 2022 Google přišel s novinkou zvanou Rozšířené konverze. Jde o reakci na změnu pravidel pro získávání marketingových, analytických a statistických cookies. Díky Rozšířeným konverzím získáte kvalitnější data o svých klientech. A jak všichni dobře víme, čím kvalitnější data máme k dispozici, tím efektivněji dokážeme s PPC kampaněmi pracovat.

Pomocí Rozšířených konverzí dokáže Google zašifrovat data o zákazníkovi a tedy s jeho konverzí počítat i v okamžiku, kdy daný uživatel aktivně nesouhlasil se sběrem cookies. Podle první dat z Google to vypadá, že díky Rozšířeným konverzím dokážeme zvýšit konverzní poměr kampaní ve vyhledávací síti o 5% a u YouTube kampaní až o 12%.

Pokud byste rádi, abych Vám s PPC kampaněmi nejen v Google Ads pomohl, napište mi a třeba navážeme oboustranně výhodnou spolupráci.

button
Popkornovac.cz/sk

S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.

 

Michal Koláček - majitel
PNK-Renting

S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.

 

Lukáš Krištof- majitel

Pomohu uspět i Vám.

Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.