Jak vytvořit účet Google Analytics

Rádi byste využívali analytických nástrojů systému Google Analytics a nevíte, jak na to? Potom je tento článek tím pravým místem pro vás!

1.Krok – Google účet

Nejdříve ze všeho si musíte založit účet (email) na internetovém portálu Google (odkaz ZDE). Registrace je velmi snadná a intuitivní. Skládá se z vyplnění několika kontaktních údajů, nastavení jména a hesla účtu a souhlasem se smluvními podmínkami. Máte-li již vytvořenou emailovou adresu na jiném portálu (např. Seznam), můžete využít možnosti „převedení“ účtu na portál Google kliknutím na odkaz s názvem „Chci použít svoji aktuální e-mailovou adresu“, který najdete v registračním formuláři. V tomto případě vás čeká ještě další krok a tím je aktivace účtu skrze potvrzovací email, který vám přijde na emailovou adresu, kterou zde uvedete.

2.Krok – Google Analytics – registrace

Pokud již máte Google účet vytvořený, můžete přejít rovnou k registraci do systému Google Analytics zde: Google Analytics – registrace.  V tomto registračním formuláři si nejprve vyberete, jestli chcete měřit váš web nebo mobilní aplikaci. Doplníte název účtu, webu, zkopírujete URL adresu, kategorii, pod kterou váš web spadá a časové pásmo, ve kterém se nacházíte. Zbylá políčka k vyplnění jsou nepovinná. Po vyplnění formuláře klikněte na tlačítko „Získat číslo pro sledování“ a opět musíte odsouhlasit smluvní podmínky.

Google Analytics - vytvoření účtu 1

Google Analytics – vytvoření účtu 1

 

Google Analytics - vytvoření účtu 2

Google Analytics – vytvoření účtu 2

3.Krok – Google Analytics – užití

Poslední krok pro využití služeb Google Analytics je zkopírovat váš měřící kód do zdrojového kódu každé podstránky vašich webových stránek. Měřící kód naleznete po rozkliknutí tlačítka vlevo dole s nápisem „Správce“ (ozubené kolo), dále musíte jít cestou SLUŽBA -> Údaje o měření -> Měřící kód. Kód stačí vložit například do hlavičky někam mezi <head> a </head>.

Pokud jste postupovali přesně podle návodu, můžete nyní směle využívat všech výhod služby Google Analytics. Doufám, že vám tento podrobný návod pomohl a těším se na vás u dalšího tutoriálu.

Doufám a pevně věřím, že vám tento tutoriál ohledně Google Analytics pomohl. Pokud byste chtěli ušetřit čas, nervy a peníze za „začátečnické chyby, rád Vám s nasazením kódu a samotným měřením pomohu. Připravím Vám remarketingové seznamy, vyloučím ze statistik roboty a balast, který by Vám mohl statistiky znepřesňovat.

Máte zájem pobavit se o možnostech spolupráce blíže?
Napište mi, nic závazného, prostě se domluvíme nebo ne.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.