Jak založit nový účet firmy.cz

Připravil jsem pro Vás krátký návod, jak založit účet a přidat svou firmu do firmy.cz, které patří pod Seznam.cz.

1) Jděte na firmy.cz a klikněte v pravém horním rohu na Moje firma.

2) Poté je nutné se přihlásit přes Váš email na Seznamu. Pokud takový email nemáte, budete si jej muset založit. Pokud ovšem využíváte zboží.cz nebo Sklik, můžete využít stejný email, kterým se přihlašujete do jedné z těchto služeb.

3) Po přihlášení na Vás vyskočí krátký text, kde intuitivně klikněte na Přidat firmu.

4) Napište název nebo IČ své firmy.

5) Poté nahrajte co nejvíce informací o své firmě, bude skvělé doplnit informacemi logem firmy, úvodní fotografií a kontaktními informacemi. Zde platí, že čím více relevantních informací napíšete, tím důvěryhodněji budete jako firma vypadat. Jakmile budete mít informace vyplněné, klikněte na Pokračovat.

6) V tomto kroku vyberte kategorii Vašeho podnikání, odsouhlaste smluvní podmínky a klikněte na Hotovo.

Gratuluji, úspěšně jste vložili svou firmu na firmy.cz. Nyní proběhne kontrola administrátory firmy.cz a pokud bude vše v pořádku, do pár dní bude Vaše firma přidaná.

Věřím, že Vám můj krátký návod pomohl. Pokud byste přeci jen měli jakýkoliv problém, kontaktujte mě skrze můj kontaktní formulář, rád Vám pomohu.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.