Nastavení přístupu do Facebook účtu pro reklamu bez business managera

Pokud inzerujete na Facebooku a rádi byste nastavili přístup do svého účtu pro reklamu freelancerovi nebo agentuře, sepsal jsem stručný návod, jak na to.

Jak nasdílet přístup do facebook účtu pro reklamu freelancerovi nebo agentuře?

1. Přihlašte se do Vašeho účtu na Facebooku.

2. Otevřete horní menu (tam, kde se odhlašujete nebo měníte nastavení svého účtu) a klikněte na Spravovat reklamy.

nastavení přístupu do facebook účtu pro reklamu agentuře1

nastavení přístupu do facebook účtu pro reklamu agentuře1

3. V levém horním menu uvidíte název svého účtu pro reklamu a za ním ID Vašeho účtu pro reklamu. To číslo v závorce (ID) pošlete agentuře nebo freelancerovi. Pokud spolupracujete se mnou, odešlete mi jej na email jirka@jiwo.cz.

nastavení přístupu do facebook účtu pro reklamu agentuře2

nastavení přístupu do facebook účtu pro reklamu agentuře2

4) Poté, co ID agentuře nebo freelancerovi odešlete, dostanete od agentury žádost o přístup k Vašemu účtu pro reklamu emailem, kterou stačí jednoduchým klikem potvrdit.

5) Tím jste úspěšně povolili přístup do svého Facebook účtu pro reklamu agentuře nebo freelancerovi, dobrá práce. 🙂

Pokud byste měli s nastavením přístupu do Facebook účtu pro reklamu  jakýkoliv problém, napište mi na email jirka.wolf@gmail.com a společně ho vyřešíme.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.