V červnu 2023 Seznam představil nový typ cílení v rámci kampaní Skliku a tím je Lookalike cílení. Pomyslně tak dohání Google Ads, kde lookalike funguje již roky.
Lookalike cílení v Skliku funguje na principu sběru dat z remargetingových kódů. Díky remarketingovým datům Seznamu ukážeme, kdo je Váš zákazník a on pak pomocí pokročilého strojového učení najde na internetu takové lidi, kteří se chováním, zájmy, demograficky atp. podobají Vašim zákazníkům a začne jim reklamu zobrazovat.
Z prvních dat to vypadá, že Seznam přidal do svého repertoáru další z výkonnostně zajímavých kampaní. U spousty inzerentů Seznamu došlo po zapnutí této kampaně k:
- navýšení konverzního poměru
- navýšení počtu asistovaných konverzí
- delší době návštěvníků na stránce nebo eshopu
- nižší míře okamžitého opuštění webu/eshopu.
Pokud byste chtěli i Vy pomoci s PPC reklamou, a to nejen s Lookalike kampaní v Skliku, napište mi a třeba spolu navážeme dlouhodobou oboustranně výhodnou spolupráci.
Popkornovac.cz/sk
S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.
Michal Koláček - majitel
PNK-Renting
S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.
Lukáš Krištof- majitel
Pomohu uspět i Vám.
Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.