Novinka v Skliku – Lookalike cílení

V červnu 2023 Seznam představil nový typ cílení v rámci kampaní Skliku a tím je Lookalike cílení. Pomyslně tak dohání Google Ads, kde lookalike funguje již roky.

Lookalike cílení v Skliku funguje na principu sběru dat z remargetingových kódů. Díky remarketingovým datům Seznamu ukážeme, kdo je Váš zákazník a on pak pomocí pokročilého strojového učení najde na internetu takové lidi, kteří se chováním, zájmy, demograficky atp. podobají Vašim zákazníkům a začne jim reklamu zobrazovat.

Z prvních dat to vypadá, že Seznam přidal do svého repertoáru další z výkonnostně zajímavých kampaní. U spousty inzerentů Seznamu došlo po zapnutí této kampaně k:

  1. navýšení konverzního poměru
  2. navýšení počtu asistovaných konverzí
  3. delší době návštěvníků na stránce nebo eshopu
  4. nižší míře okamžitého opuštění webu/eshopu.

Pokud byste chtěli i Vy pomoci s PPC reklamou, a to nejen s Lookalike kampaní v Skliku, napište mi a třeba spolu navážeme dlouhodobou oboustranně výhodnou spolupráci.

button
Popkornovac.cz/sk

S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.

 

Michal Koláček - majitel
PNK-Renting

S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.

 

Lukáš Krištof- majitel

Pomohu uspět i Vám.

Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.