Paralelní měření v aplikaci Adwords – jak na to?

Pravděpodobně jste v posledních dnech dostali email s upozorněním, ať se připravíte na paralelní měření v aplikaci Adwords.

Jak nastavit paralelní měření v aplikaci Adwords:

1) Přihlašte se do svého účtu Google Adwords.

2) Klikněte na záložku nastavení.

3) Poté klikněte na možnost nastavení účtu.

4) Rozklikněte záložku sledování.

5) Klikněte na přepínač vedle možnosti paralelního měření a tím ho aktivujete.

A k čemu je paralelní měření dobré?

Pokud nevyužíváte žádné aplikace třetích stran pro měření kliknutí, paralelní měření se Vám nijak netýká.

Pokud využíváte aplikace třetích stran na měření kliknutí reklam, pak je pro Vás tato novinka od Google velmi přínosná. Vaše stránky se inzerentům budou načítat rychleji díky načítání měřící url adresy na pozadí. Tím, že se Vaše stránky budou inzerentům načítat rychleji, se Vám zvyšuje pravděpodobnost, že u Vás daný návštěvník provede konverzi (nákup). Dle statistik s každou vteřinou čekání navíc přicházíte až o 20%konverzí.

Věřím, že Vám tento článek odpověděl na nejčastější otázky. Pokud by Vám v článku cokoliv chybělo nebo nebylo jasné, budu rád, když se mi ozvete a článek případně doplním. Pokud patříte mezi mé klienty, nemusíte email od Adwords řešit, automaticky to řeším za Vás.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.