Paralelní měření v aplikaci Adwords – jak na to?

Pravděpodobně jste v posledních dnech dostali email s upozorněním, ať se připravíte na paralelní měření v aplikaci Adwords.

Jak nastavit paralelní měření v aplikaci Adwords:

1) Přihlašte se do svého účtu Google Adwords.

2) Klikněte na záložku nastavení.

3) Poté klikněte na možnost nastavení účtu.

4) Rozklikněte záložku sledování.

5) Klikněte na přepínač vedle možnosti paralelního měření a tím ho aktivujete.

A k čemu je paralelní měření dobré?

Pokud nevyužíváte žádné aplikace třetích stran pro měření kliknutí, paralelní měření se Vám nijak netýká.

Pokud využíváte aplikace třetích stran na měření kliknutí reklam, pak je pro Vás tato novinka od Google velmi přínosná. Vaše stránky se inzerentům budou načítat rychleji díky načítání měřící url adresy na pozadí. Tím, že se Vaše stránky budou inzerentům načítat rychleji, se Vám zvyšuje pravděpodobnost, že u Vás daný návštěvník provede konverzi (nákup). Dle statistik s každou vteřinou čekání navíc přicházíte až o 20%konverzí.

Věřím, že Vám tento článek odpověděl na nejčastější otázky. Pokud by Vám v článku cokoliv chybělo nebo nebylo jasné, budu rád, když se mi ozvete a článek případně doplním. Pokud patříte mezi mé klienty, nemusíte email od Adwords řešit, automaticky to řeším za Vás.

button

Popkornovac.cz/sk

S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.

 

Michal Koláček - majitel
PNK-Renting

S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.

 

Lukáš Krištof- majitel

Pomohu uspět i Vám.

Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.