Pokud podnikáte na Facebooku, případně se snažíte podnikat na Facebooku, jistě jste si všimli všudepřítomných tlačítek „propagovat příspěvek“, „propagovat firmu“, „propagovat tlačítko další informace“ a spousty dalších. Facebook tak dává možnost všem vlastníkům Facebook stránek propagovat své stránky nebo přímo jednotlivé příspěvky.
Je tato forma propagace efektivní?
Pokud na to kliknete, máte možnost stránku či příspěvek dostat mezi širší publikum, nicméně máte poměrně svázané ruce. Můžete si nastavit základní cílení, kde vyberete věk, pohlaví, lokalitu + základní zájmy oslovených uživatelů Facebooku. Nastavíte si celkový rozpočet + dobu trvání propagace příspěvku (či stránky). Nicméně už nemáte možnost zvolit si další možnosti cílení, které Vám Facebook dovolí ve správci reklam.
Jak to dělat lépe?
Pokud budete svou kampaň cílit ve správci reklam, máte možnost dalších XY možností cílení, ať už jde o kombinaci zájmů (například: uživatel musí být fanouškem fitness + zároveň fanouškem motivačních fitness cítátů), těmito kombinacemi výrazně zvyšujete šanci oslovit pouze relevantní uživatele, z kterých se posléze stanou Vaši klienti. Mezi další možnosti cílení ve správci reklam patří například: propagovaní příspěvku (či stránky) pouze pro PC nebo naopak pouze pro mobilní zařízení, nastavení si ceny za proklik na reklamu, možnost úpravy textů pro různé demografické skupiny.
A co Facebook pixel?
Pokud využíváte Facebook pixel, máte možnost remarketingu na uživatele, kteří navštívili Váš web, ale neprovedli nákup. Pokud návštěvník přijde například na Váš e-shop, dá zboží do košíku, ale nákup nedokončí, je tu velká šance, že když ho znovu s nabídnou oslovíte, nákup dokončí. Mohlo ho cokoliv vyrušit a pouze zapomněl nákup dokončit. To je pouze jedna z možností, jak přesně dokáže zkušený marketér ve správci reklam cílit.
Neklikejte na Propagovat příspěvek, je to vyhazování peněz z okna, raději si nad reklamu sedněte a cilte na uživatele, které Vaše produkty (či služby) opravdu zajímají.
V případě zájmu to rád udělám za Vás.
Popkornovac.cz/sk
S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.
Michal Koláček - majitel
PNK-Renting
S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.
Lukáš Krištof- majitel
Pomohu uspět i Vám.
Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.