Rozdíl mezi prokliky (vše) a kliknutí na odkaz

U měření a reportování výsledků reklamních kampaní Facebook rozlišuje prokliky a kliknutí na odkaz. Ačkoliv se jedná o základní prvek vyhodnocování úspěšnosti reklamy, uživatelé často nepoznají rozdíl mezi těmito dvěma pojmy, popřípadě je považují za totožné, což je samozřejmě chyba.

Počet kliknutí na odkaz je přesný počet prokliků reklamy na Váš web, e-shop nebo aplikaci.
Kdežto prokliky (vše) zahrnují jak počet kliknutí na odkaz, tak ostatní kliknutí na jinou část reklamy. Nejčastěji se bude jednat o kliknutí na název Vaší Facebook stránky.

Reklamní reporty tedy často ukazují vyšší počet prokliků (vše) než kliknutí na odkaz, nicméně ve výjimečných situacích tomu může být i obráceně. Pokud by nastala situace, že uživatel Facebooku, kterému se zobrazí Vaše reklama, na ni neklikne, nicméně posléze prostřednictvím odkazu jinde na Facebooku přejde tam, kam by ho přesměroval odkaz ve Vaší reklamě, Facebook tuto akci považuje jako kliknutí na odkaz, ale už ne jako proklik (vše). V tomto případě se může stát, že reklama bude mít více kliknutí na odkaz než prokliků.

Chcete aby Vám Facebook reklama vydělávala a přinášela užitek?

button

Popkornovac.cz/sk

S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.

 

Michal Koláček - majitel
PNK-Renting

S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.

 

Lukáš Krištof- majitel

Pomohu uspět i Vám.

Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.