Jak si založit Google Tag Manager?

Google Tag Manager (GTM) je užitečnou pomůckou společnosti Google, která slouží ke správě měřících kódů na webu. Díky tomuto systému je práce s kódy /tagy/ mnohem rychlejší a snadnější. Máte-li v úmyslu začít pracovat s GTM, důkladně si prostudujte následující řádky, ve kterých se dozvíte, jakým způsobem si ho lze založit a něco málo o jeho nastavení.

Jak si založit účet Google Tag Manager v pár krocích.

1.První krok je jednoduchý, stačí přejít na stránky Google Tag Manager.

2. Přihlaste se svým Google účtem. Pokud se jedná o účet, na kterém máte i další služby společnosti Google, tím lépe.

3. Nyní je už čas na samotnou tvorbu účtu. Účet samotný by měl mít stejný název jako vaše firma. Jakmile budete mít název napsaný, zmáčkněte „Pokračovat“.

4. Na další stránce musíte vyplnit název kontejneru. Ten by měl být totožný s názvem vašeho webu, respektive názvem aplikace.

5. V posledním kroku si zvolíte, zdali chcete kontejner používat pro měření webových stránek nebo aplikace. Svou volbu potvrďte kliknutím na tlačítko „Vytvořit“.

Jak přidělit přístup v Google Tag Manageru.

1.V levém horním rohu se nachází tlačítko „Přístup“. Klikněte na něj.

2. Zvolte si účet, který chcete zpřístupnit.

3. Na tomto účtu si zvolte záložku „Správa uživatelů“.

4. Zvolte si tlačítko „Nové“. Do prázdného pole poté vyplňte emailovou adresu osoby či firmy, která má spravovat váš GTM. S oprávněním účtu nemusíte nijak manipulovat, stačí ho nechat na úrovni „Pouze zobrazit uživatelům účtu“. V možnostech oprávnění ke kontejneru vyberte možnost „Zobrazení, úprava, smazání a zveřejnění“.

5. Je důležité připojit další email, který bude správce používat pouze ke čtení a udržení si přehledu o nasazených značkách. Opět tak stiskněte tlačítko „Nové“, vložte do pole příslušnou emailovou adresu a nechte oprávnění na stejné úrovni jak je, tedy „Pouze zobrazit uživatelé účtu“. V přepínači pak z výběru zvolte „Pouze zobrazení“.

Pokud byste měli s vytvořením účtu nebo povolením přístupu do Google tag manageru  jakýkoliv problém, napište mi na email jirka.wolf@gmail.com a společně ho vyřešíme.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.