Update dynamického remarketingu v Skliku

Dynamický remarketing v Skliku je nyní opět o něco chytřejší. Kluci v Skliku přidali parádní rozšíření filtru inventáře, díky kterému můžete své kampaně dynamického remarketingu v Skliku ještě lépe segmentovat.

Jak lze nyní například dynamický remarketing segmentovat?

  • Rozdělení kampaní dle sortimentu – např. bílá technikapočítače.
  • Rozdělení dle cenových intervalů – např. 100 až 199 Kč, 200 až 299 Kč.
  • Rozdělení dle výrobků dle výrobce – např. Sony, Panasonic .
  • Vyloučení produktů s cenou produktu např. 0 až 500 Kč.
  • Pouze produkty skladem.

Díky tomuto rozšíření lze opět s dynamickým remarketingem pracovat o poznání efektivněji. Pokud byste chtěli pomoci nastavit PPC kampaně efektivněji, rád Vám pomohu s nastavením nejen dynamického remarketingu.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.