Dynamický remarketing v Skliku je nyní opět o něco chytřejší. Kluci v Skliku přidali parádní rozšíření filtru inventáře, díky kterému můžete své kampaně dynamického remarketingu v Skliku ještě lépe segmentovat.
Jak lze nyní například dynamický remarketing segmentovat?
- Rozdělení kampaní dle sortimentu – např. bílá technika, počítače.
- Rozdělení dle cenových intervalů – např. 100 až 199 Kč, 200 až 299 Kč.
- Rozdělení dle výrobků dle výrobce – např. Sony, Panasonic .
- Vyloučení produktů s cenou produktu např. 0 až 500 Kč.
- Pouze produkty skladem.
Díky tomuto rozšíření lze opět s dynamickým remarketingem pracovat o poznání efektivněji. Pokud byste chtěli pomoci nastavit PPC kampaně efektivněji, rád Vám pomohu s nastavením nejen dynamického remarketingu.
Popkornovac.cz/sk
S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.
Michal Koláček - majitel
PNK-Renting
S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.
Lukáš Krištof- majitel
Pomohu uspět i Vám.
Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.