Jak na vytvoření produktového katalogu na Facebooku

Produktový katalog je databází informací o vašich produktech, kterou Facebook získá stahováním dat z XML feedů, které mu poskytnete. Klidně může obsahovat několik feedů najednou. Vytvoření či připojení produktového katalogu na Facebook není nijak složité. S tímto jednoduchým návodem to zvládne každý.

Vytvoření a zpřístupnění produktového katalogu na Facebooku krok za krokem

Pro založení produktového katalogu je potřeba mít vytvořen účet ve Facebook Business manageru. Stačí zadat jméno stránky a firemní email. Po přihlášení přejdete na katalog produktů.

Business Manager - vytvoření katalogu 1

Business Manager – vytvoření katalogu 1

1. Vytvoření produktového katalogu:

Vyberete typ katalogu -> zvolte firemní nebo osobní profil -> jméno katalogu –> vytvořit.

Business Manager - vytvoření katalogu 2

Business Manager – vytvoření katalogu 2

 

Business Manager - vyberte typ katalogu

Business Manager – vyberte typ katalogu

 

Business Manager - zvolte firemní nebo osobní profil

Business Manager – zvolte firemní nebo osobní profil

2. Chcete-li katalog zpřístupnit agentuře či freelancerovi, udělejte to následovně:

Nastavení firmy –> zdroje dat –> katalogy –> vyberete konkrétní katalog –> přiřadit partnera –> vyberete roli (doporučuji roli správce) –> kliknete na „kopírovat“ a odkaz odešlete danému freelancerovi nebo agentuře.

>>> foto návod

3. Také je potřeba zpřístupnit Pixel ve FB Business manageru:

Nastavení firmy –> zdroje dat –> Pixely –> Přiřadit partnera –> vyplnit ID agentury nebo osoby, kterou chcete přiřadit mé ID je opět 1785556971678714. Rovněž musíte uvést ID přiřazené firmy, ID pixelu a název reklamního účtu.

Business Manager - zpřístupnění Pixel

Business Manager – zpřístupnění Pixel

 

Business Manager - integrace partnera

Business Manager – integrace partnera

4. Pixel je potřeba propojit s katalogem ve FB Business manageru:

Nastavení –> Katalogy produktů –> přiřadit zdroje –> vybrat daný pixel. O vytvoření a nasdílení katalogu musíte příslušnou agenturu nebo freelancera informovat.

Business Manager - propojení Pixel

Business Manager – propojení Pixel

5. Aby, mohlo být vytvoření produktového katalogu dokončeno, je potřeba zaslat také XML feed pro Google Merchant Center.

Pokud byste ho posílali mě, pošlete ho na: jirka.wolf@gmail.com.

Doufám a věřím, že Vám návod pomohl úspěšně nasdílet produktový katalog Vašemu specialistovi. Pokud byste měli jakýkoliv problém s nasdílením katalogu, napište mi na email jirka.wolf@gmail.com a společně jej vyřešíme.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.