Jak zpřístupnit své Facebookové stránky a reklamní účet

Pokud si přejete, abych se ujal vašich Facebookových stránek nebo reklamního účtu, bude potřeba mi umožnit k nim přístup. Díky dvojici návodů, které se nachází o pár řádků níže, by to pro vás nemělo představovat žádný výraznější problém.

Facebook Business Manager

Nezbytné je však být zaregistrovaný ve Facebook Business Manageru (dále FBM), který se používá hlavně pro správu reklam na Facebooku a veškerou administraci zásadním způsobem ulehčuje. Je to jednoduchý přídavek pro Facebook, který provoz počítače nijak nezatěžuje. Bez něj je to bohužel nepůjde.

Existují dva způsoby, trošku složitější (Jak nabídnout přístup), který jsem popsal jako první, a jednodušší (Jak potvrdit přístup), který jsem popsal v druhé části návodu. Pro ty z Vás, kteří nejste ve Facebooku příliš zkušení, doporučuji přejít do spodní části článku a vybrat ten jednodušší, kde odvedu většinu „práce“ já.

Jak nabídnout přístup

Díky tomuto stručnému návodu zvládnete během pár minut zpřístupnit vaše stránky nebo reklamní účet.

1.Nejdříve se přihlaste na svůj Facebook přes profil, se kterým se přihlašujete i do FBM.

2. Přepněte se do FBM. V jeho základním rozhraní se v pravém horním rohu nachází symbol šipky směřující směrem dolů. Na šipku klikněte. Zvolte si kolonku „Business Manager“, která vás katapultuje do správy vašich stránek i účtu.

3. Klikněte na ikonku v levém horním rohu, která vzdáleně připomíná hamburger. Po kliknutí se vám rozbalí nabídka, zde si zvolte kolonku „Nastavení Business manageru“.

4. V tuto chvíli byste měli být v nastavení vašich stránek i účtu. V případě, že si přejete nechat si spravovat své stránky, v menu „Lidé a položky“ klikněte na položku „Stránky“. Pokud však chcete nechat profesionálně řídit svůj účet, vaše volba by měla padnout na položku „Účty pro reklamu“.

5. V pravé části klikněte na tlačítko „Přidat partnera“. Vyskočí na vás dialog, do kterého opíšete číselný kód FBM, který používá váš budoucí správce. Pokud budu Vaším správcem já, ID mého business manageru je 1785556971678714.

6.Posledním krokem je přidání konkrétní úrovně oprávnění. V případě stránek by to měla být úroveň „Editor stránek“, u reklamního účtu si zvolte položku „Inzerent účtu pro reklamy“. A to je v podstatě vše.

Jak potvrdit přístup

Můžeme se vydat trochu jinou a o něco jednodušší cestou.

1.Pokud si přejete, abych byl správcem vašich Facebookových stránek či reklamního profilu Facebook Ads, potřebuji znát přesnou adresu vašich stránek, případně identifikační číslo vašeho reklamního účtu.

2. Jakmile veškeré údaje zpracuji, zašlu vám žádost, na kterou stačí kliknout. Tímto krokem se automaticky přesunete do rozhraní vašeho FBM, kde už stačí pouze potvrdit žádost o přijetí.

3.Díky programům, které se zabývají likvidací spamů, se může stát, že na váš email žádost nedorazí. V takovém případě není nutné podléhat trudomyslnosti. Prostě se připojte do vašeho FBM. Zde byste měli mít žádost uloženou v notifikacích, které jsou symbolizovány malou zeměkoulí a v rozhraní FBM se nachází v pravém horním rohu. Na tu stačí kliknout a žádost potvrdit.

Pokud byste měli s vytvořením Facebook Business manageru nebo povolením přístupu do FBM  jakýkoliv problém, napište mi na email jirka.wolf@gmail.com a společně ho vyřešíme.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.