Google Ad Grants – důležité informace pro PPC specialisty

Jak už jsem napsal, služba Google Ad Grants je určena pouze pro neziskové organizace. Ty jsou však často nuceny obrátit se na PPC specialistu, který jim pomůže s jejich kampaní. A právě pro tyto specialisty jsou určeny následující řádky.

Jaká jsou omezení a požadavky Google Ad Grants?

Jediným důvodem, proč se neziskové organizace přihlašují do služby Google Ad Grants, jsou samozřejmě finance. Pokud splní veškeré požadavky, náklady na internetovou reklamu zaplatí Google. Ten však má určité požadavky. Pokud patříte mezi PPC marketéry, měli byste počítat s těmito pravidly, respektive omezeními.

Účet stránky

  1. Je nezbytné být minimálně jednou za měsíc přihlášen na účtu a jednou za 90 dní na něm vykonat nějaké změny.
  2. Absolutní zákaz využívání služby Google AdSence na webu organizace.

Kampaň

  1. Rozpočet není nekonečný, je omezen na 10 000 dolarů měsíčně.
  2. Součástí kampaně musí být bezpodmínečně dvě aktivní rozšířené podstránky.
  3. Kampaň musí být cílena geograficky.
  4. Vyhledávání v kampani je zaměřeno pouze na klíčová slova, není možné ve vyhledávání zobrazovat partnery.

Sestava

  1. Všechna klíčová slova mají úzce souviset se zaměřením neziskové organizace. Vzhledem k jejich obecnosti nejsou jednoslovná klíčová slova povolena. Výjimkou jsou pouze názvy nemocí či slova, která s neziskovkou přímo souvisí.
  2. CTR hodnoty musí být minimálně na úrovni pěti procent. Pokud tomu tak nebude, během dvou měsíců může být účet suspendován.
  3. Maximum pro CPC jsou dva dolary s výjimkou automatické strategie maximalizace prokliků, tuto strategii doporučuji hojně využívat.
  4. Důležité je i skóre kvality klíčových slov. Jeho hodnoty musí dosahovat nejméně 2.
  5. Zakázané je cílit na brandy, jejichž vlastníkem není nezisková organizace.
  6. Součástí kampaně musí být alespoň dvě sestavy. Jejich součástí pak musí být minimálně dvě reklamy.
  7. Je možné používat reklamy pouze ve formě textu.
  8. Reklamy, které požadují různé movité dary, například vozidla či nemovitosti, jsou zakázány.
  9. Reklama musí přímo souviset s aktivitami organizace. Je možná i komerční inzerce, ale pouze v případě, že tržby budou určeny jen a pouze k podpoře organizace.
  10. Odkaz reklam musí vést vždy na doménu, která je zapsána v přihlášce.
  11. Reklamy nemohou fungovat jako odkazy na stránky, které samy fungují pouze jako odkazy.

Pokud byste chtěli pomoc s přípravou reklamu v Google Adwords, jejich správou, a nebo jinak, poradit napište mi a případnou spolupráci probereme blíže.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.