Správné velikosti reklam na Facebooku

Připravil jsem pro Vás stručný souhrn velikosti reklamních formátů na Facebooku. Aby se reklama na Facebooku zobrazovala hezky, je třeba nahrát kvalitní fotografii s přesně zvoleném formátu. Jen tak zabráníte nechtěným ořezům a deformacím. Jen malé upozornění v úvodu, pokud nahráváte obrázek v PNG, dbejte na to, že velikost obrázku smí být maximálně 1MB, jinak může Facebook protáhnout kompresí a tím jednak zmenšit jeho velikost, ale i kvalitu, pozor na to. Nyní už k samotným velikostem.

Profilová fotografie180 x 180px (zobrazí se 160 x 160px).

Timeline fotografie851 x 315

Reklamní formát pro zobrazení na počítači (jeden obrázek)1200 x 628px (zobrazí se 470 x 246px)

Reklamní formát pro zobrazení na mobilu (jeden obrázek)1200 x 628px (zobrazí se 560 x 292px)

Reklamní formát pro zobrazení v pravém sloupci na Facebooku1200 x 628px (zobrazí se 254 x 139px)

Reklamní formát pro zobrazení na počítači (carousel)600 x 600px (zobrazí se 200 x 200px)

Reklamní formát pro zobrazení na mobilu (carousel)600 x 600px (zobrazí se 460 x 460px)

Nezapomeňte také na omezení Facebooku, že v reklamním banneru smí být maximálně 20% textu. Pokud si nejste jistí, jestli Váš reklamní banner splňuje toto pravidlo, ověřte si svůj banner snadno zde: https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay

Inzerce na Facebooku má samozřejmě i další pravidla, jako například omezení odhalené kůže na obrázku, rasový kontext nebo omezení zobrazování alkoholických nápojů. Pokud se chcete vyvarovat nepříjemnostem se schválením Facebook reklamy, pročtěte si následující seznam pravidel Facebooku: https://www.facebook.com/policies/ads/

Pokud si myslíte, že jste splnili všechny podmínky pro inzerci na Facebooku a i přes to Vám byla reklama zamítnuta, můžete se odvolat zde: https://www.facebook.com/help/contact/1582364792025146

Doufám, že jsem nezapomněl na nic podstatného. Pokud bych přeci jen na něco zapomněl nebo Vám něco nebylo jasné, napište mi a rád Vám poradím nebo pro Vás rovnou Facebook reklamu vytvořím.

button

Popkornovac.cz/sk

S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.

 

Michal Koláček - majitel
PNK-Renting

S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.

 

Lukáš Krištof- majitel

Pomohu uspět i Vám.

Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.