Správné velikosti reklam na Facebooku

Připravil jsem pro Vás stručný souhrn velikosti reklamních formátů na Facebooku. Aby se reklama na Facebooku zobrazovala hezky, je třeba nahrát kvalitní fotografii s přesně zvoleném formátu. Jen tak zabráníte nechtěným ořezům a deformacím. Jen malé upozornění v úvodu, pokud nahráváte obrázek v PNG, dbejte na to, že velikost obrázku smí být maximálně 1MB, jinak může Facebook protáhnout kompresí a tím jednak zmenšit jeho velikost, ale i kvalitu, pozor na to. Nyní už k samotným velikostem.

Profilová fotografie180 x 180px (zobrazí se 160 x 160px).

Timeline fotografie851 x 315

Reklamní formát pro zobrazení na počítači (jeden obrázek)1200 x 628px (zobrazí se 470 x 246px)

Reklamní formát pro zobrazení na mobilu (jeden obrázek)1200 x 628px (zobrazí se 560 x 292px)

Reklamní formát pro zobrazení v pravém sloupci na Facebooku1200 x 628px (zobrazí se 254 x 139px)

Reklamní formát pro zobrazení na počítači (carousel)600 x 600px (zobrazí se 200 x 200px)

Reklamní formát pro zobrazení na mobilu (carousel)600 x 600px (zobrazí se 460 x 460px)

Nezapomeňte také na omezení Facebooku, že v reklamním banneru smí být maximálně 20% textu. Pokud si nejste jistí, jestli Váš reklamní banner splňuje toto pravidlo, ověřte si svůj banner snadno zde: https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay

Inzerce na Facebooku má samozřejmě i další pravidla, jako například omezení odhalené kůže na obrázku, rasový kontext nebo omezení zobrazování alkoholických nápojů. Pokud se chcete vyvarovat nepříjemnostem se schválením Facebook reklamy, pročtěte si následující seznam pravidel Facebooku: https://www.facebook.com/policies/ads/

Pokud si myslíte, že jste splnili všechny podmínky pro inzerci na Facebooku a i přes to Vám byla reklama zamítnuta, můžete se odvolat zde: https://www.facebook.com/help/contact/1582364792025146

Doufám, že jsem nezapomněl na nic podstatného. Pokud bych přeci jen na něco zapomněl nebo Vám něco nebylo jasné, napište mi a rád Vám poradím nebo pro Vás rovnou Facebook reklamu vytvořím.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.