Blog

Novinky v Skliku – Přesun řízení Zboží do Skliku

Seznam pro nás přichystal na závěr roku 2024 novinku v podobě možnosti převést správu a nastavení biddingu na Zboží.cz do Skliku. Již dříve jsme měli možnost nastavovat si cenu za proklik pro Zboží.cz přímo v Skliku, nicméně možnosti nastavení byly značně omezené. Nyní lze převést do Skliku kompletní nastavení biddingu,…
Celý článek

Google partner pro rok 2024

Pokud patříte k mým klientům, tak jste v posledních dvou dnech možná poznali, že na Vaše emaily neodpovídám do pár hodin, jak je běžné, ale zabere mi to třeba i den. Je za námi další rok a tak jsem si udělal dva dny u certifikací Google, abych byl i v…
Celý článek

Novinka v Skliku – Lookalike cílení

V červnu 2023 Seznam představil nový typ cílení v rámci kampaní Skliku a tím je Lookalike cílení. Pomyslně tak dohání Google Ads, kde lookalike funguje již roky. Lookalike cílení v Skliku funguje na principu sběru dat z remargetingových kódů. Díky remarketingovým datům Seznamu ukážeme, kdo je Váš zákazník a on…
Celý článek

Google partner pro rok 2023

Abych byl schopný i nadále svým klientům zajišťovat partnerské výhody Google i pro rok 2023, věnoval jsem v tomto týdnu dva večery aktualizaci mé certifikace v programu Google partners. I letos se jednalo se celkem o 5 certifikačních zkoušek, kdy u každé z nich bylo nutné odpovědět správně na minimálně…
Celý článek

Google Analytics 4 – Váš analytický pomocník

Google transformuje svůj analytický nástroj na novou úroveň. Pokud měříte data, stejně jako drtivá většina trhu, pomocí Google Analytics, určitě jste už zaznamenali výzvu k přechodu na novou verzi Google Analytics 4. Z prvních reakcí svých klientů i kolegů vidím, že má velká část trhu k nové verzi analytického nástroje…
Celý článek

Rozšířené konverze Google Ads

V roce 2022 Google přišel s novinkou zvanou Rozšířené konverze. Jde o reakci na změnu pravidel pro získávání marketingových, analytických a statistických cookies. Díky Rozšířeným konverzím získáte kvalitnější data o svých klientech. A jak všichni dobře víme, čím kvalitnější data máme k dispozici, tím efektivněji dokážeme s PPC kampaněmi pracovat.…
Celý článek

DSA kampaně v Google Ads

Název DSA vychází z anglického názvu "dynamic search ads", v překladu "dynamická textová reklama ve vyhledávací síti". Na první pohled se nijak neliší od klasické textové reklamy ve vyhledávací síti. Liší se ale způsobem, jakým pracuje. Zatímco u klasické textové reklamy ve vyhledávací síti cílíte pomocí klíčových slov, DSA kampaň…
Celý článek

Nespalte se při výběru PPC agentury

PPC reklama by měla být efektivním nástrojem pro propagaci vašeho podnikání, je-li správně nastavena a spravována. Často se setkávám s tím, že se i menší a středně velké firmy snaží najmout marketingového specialistu in-house, který by měl ideálně zastřešit vše od PPC, SEO, Email marketing, sociální sítě po úpravy webových…
Celý článek