Jak založit účet Google Analytics

1.Krok

Pro využití dat z Google Analytics je nutné mít zřízený účet Google. Pokud máte e-mail na Gmailu, ten je zároveň i Google účtem. Google účet ale můžete založit i pro libovolný e-mail na adrese: https://accounts.google.com/

Registrace je velmi snadná a intuitivní. Skládá se z vyplnění několika kontaktních údajů: nastavení jména, hesla účtu a souhlasem se smluvními podmínkami. Po vyplnění vám přijde potvrzovací e-mail do vaší stávající schránky. Po otevření odkazu v tomto e-mailu máte úspěšně založený Google účet.

Jak založit účet Google Analytics 1

Jak založit účet Google Analytics 1

2.Krok

Pokud již máte Google účet vytvořený, můžete přejít rovnou k registraci do systému Google Analytics. Přejděte tedy na stránku zde: Google Analytics a registrujte se pod nově vytvořeným e-mailem (účtem Google).

Jak založit účet Google Analytics 2

Jak založit účet Google Analytics 2

3.Krok

Po přihlášení se dostanete do služby Google Analytics, kde provedete úvodní nastavení vašeho účtu kliknutím na tlačítko „Zahájit měření“.

Jak založit účet Google Analytics 3

Jak založit účet Google Analytics 3

4.Krok

Zobrazí se formulář pro vytvoření a nastavení nového Google Analytics účtu. Zde vyplníte název účtu, ponecháte původní nastavení v zaškrtávacích políčkách (checkboxy), a kliknete na tlačítko „Další“.

Jak založit účet Google Analytics 4

Jak založit účet Google Analytics 4

Následně se vám zobrazí Nastavení služby. Zde vyplníte název služby, vyberete časové pásmo, ve kterém se nacházíte a zvolíte měnu. Poté je důležité rozkliknout „Zobrazit rozšířené možnosti“, kde v pravé části tlačítkem povolíte Vytvoření služby Universal Analytics, zadáte URL adresu webu a nastavení uložíte tlačítkem „Další“.

Jak založit účet Google Analytics 5

Jak založit účet Google Analytics 5

Jak založit účet Google Analytics 6

Jak založit účet Google Analytics 6

5.Krok

Nyní se vám zobrazí Informace o firmě. Zde vyberete kategorii vašeho odvětví a velikost firmy. V zaškrtávacích políčkách vyberte možnost „Měřit oslovování potenciálních zákazníků“, plus můžete libovolně zvolit i další možnosti související s vaším podnikáním. Nastavení uložíte kliknutím na tlačítko „Vytvořit“.

Jak založit účet Google Analytics 7

Jak založit účet Google Analytics 7

6.Krok

V následujícím kroku budete vyzvání k odsouhlasení smluvních podmínek.

Jak založit účet Google Analytics 8

Jak založit účet Google Analytics 8

7.Krok

Poslední krok pro využití služeb Google Analytics je zkopírovat váš měřící kód do zdrojového kódu každé podstránky vašich webových stránek. Měřící kód naleznete po rozkliknutí tlačítka vlevo dole s nápisem „Správce“ (ozubené kolo), dále musíte jít cestou Služba -> Údaje o měření -> Měřící kód. Kód stačí vložit například do hlavičky někam mezi <head> a </head>.

Jak založit účet Google Analytics 9

Jak založit účet Google Analytics 9

Pokud jste postupovali přesně podle návodu, můžete nyní směle využívat všech výhod služby Google Analytics. Doufám, že vám tento podrobný návod pomohl a těším se na vás u dalšího tutoriálu.

Doufám a pevně věřím, že vám tento tutoriál ohledně Google Analytics pomohl. Pokud byste chtěli ušetřit čas, nervy a peníze za „začátečnické chyby, rád Vám s nasazením kódu a samotným měřením pomohu. Připravím Vám remarketingové seznamy, vyloučím ze statistik roboty a balast, který by Vám mohl statistiky znepřesňovat.

Máte zájem pobavit se o možnostech spolupráce blíže?

button

Popkornovac.cz/sk

S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.

 

Michal Koláček - majitel
PNK-Renting

S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.

 

Lukáš Krištof- majitel

Pomohu uspět i Vám.

Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.