Certifikace Google Adwords – obsahová síť

Týden se s týdnem sešel a já našel zálibu v testování sebe samotného, proto jsem si včera otestoval své znalosti u Googlu podruhé, tentokrát jsem úspěšně splnil certifikační test na Obsahovou síť Google Adwords. Jak jsem psal v předešlém článku o Google Adwords, i tento certifikát má platnost pouze jeden rok, tudíž pokud si budu chtít certifikaci udržet, budu muset každý rok testem procházet znovu. Jestli Vás zajímá, jak takový certifikát vypadá, tak takhle 🙂

Podmínky pro úspěšné splnění testu a získání certifikátu pro obsahovou síť byly stejné, jako tomu bylo u testu na vyhledávací síť, tedy čekalo na mě 100 otázek, minimálně 80 otázek jsem musel zodpovědět správně a měl jsem na to 120 minut. Testem jsem zvládl projít za cca 45 minut a správně odpověděl na 89 ze 100 otázek. Trošku mě mrzí, že mě Google nenechá se zpětně podívat, v čem jsem udělal chybu, docela by mě to u tohoto testu zajímalo. No, snad v budoucnu tuto možnost přidá.

Úplně na rovinu, dal jsem si za cíl získat všech 5 certifikátů, které Google Adwords nabízí, tudíž v budoucnu se Vám tu (doufám) pochlubím ještě těmito třemi certifikáty.

  • Videoinzerce.
  • Mobilní inzerce.
  • Inzerce v Nákupech Google.

Držte mi tedy palce, abych co nejdříve našel trošku času a brzy se Vám pochlubil i dalšími certifikáty dokazující mé teoretické i praktické znalosti PPC reklamy.

Chcete být vidět na internetu?
Napište mi, nic závazného, prostě se domluvíme nebo ne.

button

Popkornovac.cz/sk

S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.

 

Michal Koláček - majitel
PNK-Renting

S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.

 

Lukáš Krištof- majitel

Pomohu uspět i Vám.

Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.