Jak na dynamický retargeting na Skliku

Jste-li registrováni u služby Zboží.cz, možná jste si všimli, že portál Seznam vypustil na podzim 2016 službu dynamický retargeting. Oč jde? Jedná se o zvláštní druh možnosti cílení na zákazníky, u kterého oslovujete dlouhodobé návštěvníky vašeho e-shopu, kterým se při užití této služby samy automaticky generují a zobrazují reklamy na produkty, které si u vás již dříve prohlíželi. Dynamický retargeting má oproti normálnímu retargetingu ještě tu výhodu, že zobrazuje společně s produktem i jeho aktuální cenu a obrázek.

Jak na dynamický retargeting na Skliku?

1.krok

Jděte na internetovou adresu sklik.cz a v horním menu otevřete panel Nástroje, vyberte políčko Propojení se Zboží.cz a zadejte vaše přihlašovací údaje služby Zboží.cz. Klikněte na tlačítko Přihlásit se. Pokud již využíváte produktové inzeráty, budete mít o to méně práce.

Sklik - dynamický retargeting

Sklik – dynamický retargeting 

 

Sklik - propojení se Zboží.cz

Sklik – propojení se Zboží.cz

 

2. krok

V záložce Retargeting by se vám nyní měl vytvořit retargetingový seznam DRTG – Návštěvníci produktů + název provozovny. Máte-li více provozoven, vytvoří se více DRTG seznamů. Nastavená lhůta platnosti je 7 dní, což znamená, že vašim zákazníkům se budou dynamické inzeráty zobrazovat celý týden po návštěvě vašich stránek.

Sklik - dynamický retargeting

Sklik – dynamický retargeting

3. krok

Nyní musíte klasicky vytvořit kampaň. Klikněte na políčko +Vytvořit kampaň, vyberte možnost Produktová. Zvolte název, určete denní rozpočet kampaně a vyberte Síť – obsahová – dynamický retargeting.

Sklik - vytvoření kampaně

Sklik – vytvoření kampaně

 

Sklik - vytvoření kampaně

Sklik – vytvoření kampaně

 

Sklik - vytvoření kampaně

Sklik – vytvoření kampaně

4. krok

Nyní přidělte sestavě této kampaně seznam ze záložky Retargeting DRTG. Je to stejný princip jako u běžného retargetingového seznamu.

5. krok

Nechcete-li, aby se reklamy zobrazovaly i zákazníkům, kteří již svůj nákup učinili, vyberte také možnost vyloučit návštěvníky, kteří již provedli nákup.

Doufám a pevně věřím, že vám tento tutoriál na dynamický remarketing na Skliku pomohl. Pokud byste chtěli ušetřit čas, nervy a peníze za „začátečnické chyby“, rád Vám s dynamickým remarketingem pomohu. Zde máte základní nastavení, které bohužel nevyužívá veškerého potenciálu, kterého lze s dynamickým remarketingem dosáhnout.

Máte zájem pobavit se o možnostech spolupráce blíže?
Napište mi, nic závazného, prostě se domluvíme nebo ne.

button

BodyFlexNutrition.cz

V našem oboru fitness je velmi tvrdá konkurence, kde se tlačí na ceny. Pan Wolf nám ale dokázal zvýšit prodeje aniž bychom museli bojovat cenou. Investice do online marketingu se nám rychle začala vyplácet. Navíc jednání panem Wolflem je rychlé a jasné, bez čekání na odpovědi.

 

Jiří Borkovec - majitel a mistr světa v kulturistice
Webonio.cz

S Jirkou Wolfem spolupracujeme od začátku na online propagaci. Jsme velmi spokojení s rychlou a profesionální komunikací, přehledem v online marketingu a pečlivostí. Děkujeme za tuto spolupráci a doporučujeme!

 

Ronald Eller - Team Leader Online Marketing

Pomohu uspět i Vám.

Chcete uspět před konkurencí? Máte zajímavý produkt, ale nedaří se Vám ho prodávat tak, jak byste chtěli? Napište mi o Vašem e-shopu/projektu, o Vašich cílech a možnostech. Udělám maximum abych dokázal pomoci i Vám.