Google Pay – Nenechte si zákazníky utéct ke konkurenci

Dnes jsme si pro Vás připravil krátké povídání o Google Pay, což je nová platební metoda, kterou zcela jistě ocení každý majitel eshopu. Není žádným tajemstvím, že se stále zvyšuje poměr mobilních návštěv oproti těm z deskopu (počítače, notebooku). Pokud jste již nakupovali na eshopu skrze mobilní telefon, pak asi víte, že to nebývá úplně příjemná záležitost. Občas vyplnění místa doručení, kontaktu na Vás, Vašeho jména a příjmení, zabere i 5 a více minut. A to majitelům eshopů prokazatelně snižuje konverzní poměr na mobilních zařízeních a zbytečně přichází o tržby.

Rozdíl mezi Google Pay a Chrome Autofill

Proto Google přišel s aplikací Google Pay, díky které si může zákazník u Vás na eshopu pohodlně projít nákupním procesem během pár vteřin. A to jak na počítači a notebooku, tak i na mobilu nebo tabletu. Mohli byste mi argumentovat tím, že Chrome Autofill Vám také pomůže prokousat se nákupním procesem snadněji. A ano, měli byste pravdu. Proto níže nahraji malé porovnání obou zmíněných možností.

google pay

V čem je ta velká výhoda Google Pay?

Vy si, jakožto zákazník, vyplníte svůj profil (může jich být i více) v aplikaci Google Pay. Vyplníte své jméno, doručovací adresu, kreditní kartu atd. Poté,  při nákupu na eshopu, který využívá tuto platební možnost, vyberete v nákupním procesu přednastavený profil a veškeré údaje se automaticky vyplní za Vás. Vy jste tedy schopný za pár vteřin nakoupit i na mobilním zařízení a nemusíte se vypisovat se svým jménem, emailem, doručovací adresou atd, což na mobilu je často opravdu otrava.

Pokud jste majitel eshopu a chcete si zvýšit konverzní poměr nejen z mobilních zařízení, velmi Vám doporučuji tuto platební možnost integrovat. Věřím, že vynaložené úsilí se Vám násobně vrátí na tržbách.

Pokud byste si chtěli vyzkoušet, jak Google Pay po integraci vypadá, žádný problém. Posílám pár společností, které tuto metodu už integrovali: Adidas, Datart, Uber, T-Mobile, Pilulka, RaynAir, FlixBus, Bezrealitky, bet365 a spousty dalších.

Více informací o integraci této platební možnosti najdete přímo na stránkách Google: https://developers.google.com/pay/api/

Vím, že tento článek se PPC marketingu týká jen nepřímo. Nicméně proto, že jsem oficiálním Google partnerem pro ČR jsem se v minulém týdnu účastnil videokonference přímo od Google, zaměřené právě na Google Pay a musím říct, že jsem z této novinky nadšený. Ať už patříte k mým klientům nebo ne, integrace této platební možnosti by Vám měla pomoci zvýšit tržby z online prodejů a to nejen z PPC kampaní.

button

Popkornovac.cz/sk

S Jirkou Wolfem úspěšně spolupracujeme již několik let. Stará se nám o reklamu a marketing, jak pro český e-shop Popkornovač.cz, tak i pro jeho slovenskou mutaci. Velmi oceňuji jeho profesionální přístup, komunikaci a rychlost s jakou řeší naše požadavky. Jeho služby mohu všem jen doporučit.

 

Michal Koláček - majitel
PNK-Renting

S panem Wolfem začínám spolupracovat už 4. rokem. Za celou dobu jsem nezažil měsíc, kdy by jeho kampaně nebyly ziskové - to nejdůležitější tedy máme :) Jako příjemný bonus mohu uvést profesionální a rychlou komunikaci, včetně období svátků a rok od roku lepší výkon reklam. Aktuálně se chystáme na propagaci nového produktu a já věřím, že bude stejně úspěšná, jako ty předchozí.

 

Lukáš Krištof- majitel

Pomohu uspět i Vám.

Chcete pomoci s PPC reklamou? Napište mi, rád s Vámi zhodnotím situaci a pokud budu věřit, že Vám skutečně dokážu pomoci, připravím Vám nabídku na míru a pustíme se do práce.