Blog
Začátkem ledna jsem Vás informoval, že jsem se stal partnerem Googlem pro rok 2025. Tak podobně je tomu u Seznamu. Nyní mi od Seznamu přišlo potvrzení, že i pro rok 2025 jsem jejich ověřeným specialistou Skliku. Oproti Google z toho pro Vás bohužel neplynou žádné bonusové kredity, jen Vám to…
Rok se s rokem sešel a a opět došlo na obnovu certifikačních zkoušek Google, abych Vám byl schopný přinášet výhody oficiálního partnera Google. Jak jsem už zvyklý, i letos se jednalo se o 5 certifikačních zkoušek, kde u každé z nich bylo nutné odpovědět správně na minimálně 80% položených otázek…
Seznam pro nás přichystal na závěr roku 2024 novinku v podobě možnosti převést správu a nastavení biddingu na Zboží.cz do Skliku. Již dříve jsme měli možnost nastavovat si cenu za proklik pro Zboží.cz přímo v Skliku, nicméně možnosti nastavení byly značně omezené. Nyní lze převést do Skliku kompletní nastavení biddingu,…
Pokud patříte k mým klientům, tak jste v posledních dvou dnech možná poznali, že na Vaše emaily neodpovídám do pár hodin, jak je běžné, ale zabere mi to třeba i den. Je za námi další rok a tak jsem si udělal dva dny u certifikací Google, abych byl i v…
V červnu 2023 Seznam představil nový typ cílení v rámci kampaní Skliku a tím je Lookalike cílení. Pomyslně tak dohání Google Ads, kde lookalike funguje již roky. Lookalike cílení v Skliku funguje na principu sběru dat z remargetingových kódů. Díky remarketingovým datům Seznamu ukážeme, kdo je Váš zákazník a on…
Abych byl schopný i nadále svým klientům zajišťovat partnerské výhody Google i pro rok 2023, věnoval jsem v tomto týdnu dva večery aktualizaci mé certifikace v programu Google partners. I letos se jednalo se celkem o 5 certifikačních zkoušek, kdy u každé z nich bylo nutné odpovědět správně na minimálně…
Google transformuje svůj analytický nástroj na novou úroveň. Pokud měříte data, stejně jako drtivá většina trhu, pomocí Google Analytics, určitě jste už zaznamenali výzvu k přechodu na novou verzi Google Analytics 4. Z prvních reakcí svých klientů i kolegů vidím, že má velká část trhu k nové verzi analytického nástroje…
V roce 2022 Google přišel s novinkou zvanou Rozšířené konverze. Jde o reakci na změnu pravidel pro získávání marketingových, analytických a statistických cookies. Díky Rozšířeným konverzím získáte kvalitnější data o svých klientech. A jak všichni dobře víme, čím kvalitnější data máme k dispozici, tím efektivněji dokážeme s PPC kampaněmi pracovat.…