Blog

Ověřený specialista Skliku pro rok 2025

Začátkem ledna jsem Vás informoval, že jsem se stal partnerem Googlem pro rok 2025. Tak podobně je tomu u Seznamu. Nyní mi od Seznamu přišlo potvrzení, že i pro rok 2025 jsem jejich ověřeným specialistou Skliku. Oproti Google z toho pro Vás bohužel neplynou žádné bonusové kredity, jen Vám to…
Celý článek

Google partner pro rok 2025

Rok se s rokem sešel a a opět došlo na obnovu certifikačních zkoušek Google, abych Vám byl schopný přinášet výhody oficiálního partnera Google. Jak jsem už zvyklý, i letos se jednalo se o 5 certifikačních zkoušek, kde u každé z nich bylo nutné odpovědět správně na minimálně 80% položených otázek…
Celý článek

Novinky v Skliku – Přesun řízení Zboží do Skliku

Seznam pro nás přichystal na závěr roku 2024 novinku v podobě možnosti převést správu a nastavení biddingu na Zboží.cz do Skliku. Již dříve jsme měli možnost nastavovat si cenu za proklik pro Zboží.cz přímo v Skliku, nicméně možnosti nastavení byly značně omezené. Nyní lze převést do Skliku kompletní nastavení biddingu,…
Celý článek

Google partner pro rok 2024

Pokud patříte k mým klientům, tak jste v posledních dvou dnech možná poznali, že na Vaše emaily neodpovídám do pár hodin, jak je běžné, ale zabere mi to třeba i den. Je za námi další rok a tak jsem si udělal dva dny u certifikací Google, abych byl i v…
Celý článek

Novinka v Skliku – Lookalike cílení

V červnu 2023 Seznam představil nový typ cílení v rámci kampaní Skliku a tím je Lookalike cílení. Pomyslně tak dohání Google Ads, kde lookalike funguje již roky. Lookalike cílení v Skliku funguje na principu sběru dat z remargetingových kódů. Díky remarketingovým datům Seznamu ukážeme, kdo je Váš zákazník a on…
Celý článek

Google partner pro rok 2023

Abych byl schopný i nadále svým klientům zajišťovat partnerské výhody Google i pro rok 2023, věnoval jsem v tomto týdnu dva večery aktualizaci mé certifikace v programu Google partners. I letos se jednalo se celkem o 5 certifikačních zkoušek, kdy u každé z nich bylo nutné odpovědět správně na minimálně…
Celý článek

Google Analytics 4 – Váš analytický pomocník

Google transformuje svůj analytický nástroj na novou úroveň. Pokud měříte data, stejně jako drtivá většina trhu, pomocí Google Analytics, určitě jste už zaznamenali výzvu k přechodu na novou verzi Google Analytics 4. Z prvních reakcí svých klientů i kolegů vidím, že má velká část trhu k nové verzi analytického nástroje…
Celý článek

Rozšířené konverze Google Ads

V roce 2022 Google přišel s novinkou zvanou Rozšířené konverze. Jde o reakci na změnu pravidel pro získávání marketingových, analytických a statistických cookies. Díky Rozšířeným konverzím získáte kvalitnější data o svých klientech. A jak všichni dobře víme, čím kvalitnější data máme k dispozici, tím efektivněji dokážeme s PPC kampaněmi pracovat.…
Celý článek