Blog
Často se stává, že návštěvník vašeho e-shopu si prohlédne určité zboží, nicméně nenakoupí, nezadá svůj email pro odběr newsletteru a nepřidá se k vaší Facebook stránce. Může se zdát, že se jedná o ztracený kontakt a o návštěvníka jste přišli. Ale nemusí to tak být. Předpokládejme, že každý e-shop, který…
U klienta jsem při auditu Facebook reklam narazil na drobnou chybu v okruhu uživatelů vytvořeného na základě dat z Facebook pixelu, a proto jsem se rozhodl, trošku se tu rozepsat. Bez zbytečné omáčky, šlo o to, že klient vlastnil více e-shopů a využíval pro oba e-shopy jeden účet pro správu…
Pokud podnikáte na Facebooku, případně se snažíte podnikat na Facebooku, jistě jste si všimli všudepřítomných tlačítek "propagovat příspěvek", "propagovat firmu", "propagovat tlačítko další informace" a spousty dalších. Facebook tak dává možnost všem vlastníkům Facebook stránek propagovat své stránky nebo přímo jednotlivé příspěvky. Je tato forma propagace efektivní? Pokud na to…
U měření a reportování výsledků reklamních kampaní Facebook rozlišuje prokliky a kliknutí na odkaz. Ačkoliv se jedná o základní prvek vyhodnocování úspěšnosti reklamy, uživatelé často nepoznají rozdíl mezi těmito dvěma pojmy, popřípadě je považují za totožné, což je samozřejmě chyba. Počet kliknutí na odkaz je přesný počet prokliků reklamy na Váš…