Blog

Jak na dynamický retargeting na Skliku

Jste-li registrováni u služby Zboží.cz, možná jste si všimli, že portál Seznam vypustil na podzim 2016 službu dynamický retargeting. Oč jde? Jedná se o zvláštní druh možnosti cílení na zákazníky, u kterého oslovujete dlouhodobé návštěvníky vašeho e-shopu, kterým se při užití této služby samy automaticky generují a zobrazují reklamy na…
Celý článek

Založení Facebook stránky snadno a rychle!

Facebook denně navštěvují miliony lidí a vy máte nyní možnost využít tuto sociální síť ve váš marketingový prospěch. Máte-li zájem založit si firemní Facebook stránky, za pomoci kterých budete moci oslovit konkrétní cílovou skupinu uživatelů a zvýšit tak dosah a povědomí o vaší firmě/činnosti, čtěte dál. Jak na založení Facebook…
Celý článek

Jak nasdílet přístup do Google Analytics agentuře/freelancerovi

Užíváte službu Google Analytics a máte už dost analyzování vašeho online marketingu na vlastní pěst? Rádi byste tuto práci svěřili např. freelancerovi nebo nějaké reklamní agentuře? Pak oné agentuře/freelancerovi musíte poskytnout vaše doposud naměřená data. Agentura/freelancer potom bude moci vyhodnotit vaši situaci ohledně příchozích návštěvníků, zdůvodnit váš dosavadní úspěch/neúspěch a…
Celý článek

Jak založit účet Google Analytics

1.Krok Pro využití dat z Google Analytics je nutné mít zřízený účet Google. Pokud máte e-mail na Gmailu, ten je zároveň i Google účtem. Google účet ale můžete založit i pro libovolný e-mail na adrese: https://accounts.google.com/ Registrace je velmi snadná a intuitivní. Skládá se z vyplnění několika kontaktních údajů: nastavení…
Celý článek

Založení účtu Google Ads krok po kroku

Založení účtu Google Ads krok po kroku 1.krok Účet Google Ads jednoduše založíte pomocí registračního formuláře zde: https://ads.google.com/. Po kliknutí na modrou ikonku „Začít“ se vám zobrazí formulář, do kterého vepište svou e-mailovou adresu, poté klikněte na „Další“. Google Ads - založení účtu 1 2.krok Nemáte-li…
Celý článek

Jak si založit Sklik účet na Seznamu snadno a rychle!

Co je to Sklik účet? Sklik účet vám umožní vytvářet a spravovat inzeráty v inzertním systému Seznam. Jedná se o možnost tvorby a sdílení textových inzerátů, reklamních bannerů nebo reklamy na konkrétní produkty cílené na vaše potenciální zákazníky. Jednoduše vytvoříte inzerát, či jiný druh reklamy a ten se posléze objeví…
Celý článek

Online marketing – Agentura nebo freelancer?

Pokud hledáte pomocníka s online marketingem, jistě si kladete otázku, koho si na práci najmout. Jestli velkou agenturu s mnoha zaměstnanci a nebo freelancera, jednotlivce, který je specialista na určitou oblast a pracuje na vlastní pěst. Protože rozhodnutí nemusí být vždycky jednoduché, zkusím nastínit pár vodítek, která by Vám v…
Celý článek

Certifikace Google Adwords – obsahová síť

Týden se s týdnem sešel a já našel zálibu v testování sebe samotného, proto jsem si včera otestoval své znalosti u Googlu podruhé, tentokrát jsem úspěšně splnil certifikační test na Obsahovou síť Google Adwords. Jak jsem psal v předešlém článku o Google Adwords, i tento certifikát má platnost pouze jeden…
Celý článek