Blog

Certifikace Google Adwords

Tak už došlo i na mě. Měl jsem tento týden pracovně volnější, proto jsem se rozhodl, že si vyzkouším certifikační testy Google Adwords. Jedná se o testy, které mají prokázat odborné znalosti v oblasti PPC marketingu spojeného s Google Adwords. Jak probíhají certifikace Google Adwords? Abych tu nepsal zbytečnou omáčku,…
Celý článek

Spravuji ziskové PPC kampaně – desítky spokojených klientů

Svůj online business teprve rozjíždím a nevím, jakou cestou se v online marketingu ubírat, umíte mi poradit? Poklesly mi tržby i když vše dělám stále stejně, proč? Investuji do SEO, PPC, ale výsledky stále nikde, proč? To jsou otázky s kterými za mnou moji klienti chodí nejčastěji. Jmenuji se Jiří Wolf a živím…
Celý článek

Facebook marketing pořádně!

Dnes už za mnou nechodí klienti s otázkou, zda-li se Facebook jako marketingový kanál vyplatí, ale ptají se mě, jak ho dělat tak, aby se vyplatil. A jak jste na tom Vy? Máte na Facebooku firemní profil, pravidelně a rádi tam komunikujete se svými fanoušky, potažmo potencionálními zákazníky? Pokud ne, nemůžete…
Celý článek

PPC MARKETING PRAHA

Nabízím své služby v oblasti PPC marketingu pro zvýšení návštěvnosti webu či e-shopu a hlavně přivedení nových zákazníků. Své služby nabízím po celé republice, nicméně v Praze se můžeme sejít u dobrého kafe a podrobně kroky naší spolupráce probrat. Jasně Vám ukážu, jak dokážu právě Vašemu webu/e-shopu pomoci, jak budu…
Celý článek

Facebook remarketing – nenechte si potencionální zákazníky utéct

Často se stává, že návštěvník vašeho e-shopu si prohlédne určité zboží, nicméně nenakoupí, nezadá svůj email pro odběr newsletteru a nepřidá se k vaší Facebook stránce. Může se zdát, že se jedná o ztracený kontakt a o návštěvníka jste přišli. Ale nemusí to tak být. Předpokládejme, že každý e-shop, který…
Celý článek

Pozor na Facebook pixel, pokud vlastníte více e-shopů

U klienta jsem při auditu Facebook reklam narazil na drobnou chybu v okruhu uživatelů vytvořeného na základě dat z Facebook pixelu, a proto jsem se rozhodl, trošku se tu rozepsat. Bez zbytečné omáčky, šlo o to, že klient vlastnil více e-shopů a využíval pro oba e-shopy jeden účet pro správu…
Celý článek

Propagovat příspěvek aneb cesta do pekla

Pokud podnikáte na Facebooku, případně se snažíte podnikat na Facebooku, jistě jste si všimli všudepřítomných tlačítek "propagovat příspěvek", "propagovat firmu", "propagovat tlačítko další informace" a spousty dalších. Facebook tak dává možnost všem vlastníkům Facebook stránek propagovat své stránky nebo přímo jednotlivé příspěvky. Je tato forma propagace efektivní? Pokud na to…
Celý článek

Rozdíl mezi prokliky (vše) a kliknutí na odkaz

U měření a reportování výsledků reklamních kampaní Facebook rozlišuje prokliky a kliknutí na odkaz. Ačkoliv se jedná o základní prvek vyhodnocování úspěšnosti reklamy, uživatelé často nepoznají rozdíl mezi těmito dvěma pojmy, popřípadě je považují za totožné, což je samozřejmě chyba. Počet kliknutí na odkaz je přesný počet prokliků reklamy na Váš…
Celý článek