Blog

Jak nasdílet přístup do Google Analytics agentuře/freelancerovi

Užíváte službu Google Analytics a máte už dost analyzování vašeho online marketingu na vlastní pěst? Rádi byste tuto práci svěřili např. freelancerovi nebo nějaké reklamní agentuře? Pak oné agentuře/freelancerovi musíte poskytnout vaše doposud naměřená data. Agentura/freelancer potom bude moci vyhodnotit vaši situaci ohledně příchozích návštěvníků, zdůvodnit váš dosavadní úspěch/neúspěch a…
Celý článek

Jak vytvořit účet Google Analytics

Rádi byste využívali analytických nástrojů systému Google Analytics a nevíte, jak na to? Potom je tento článek tím pravým místem pro vás! 1.Krok - Google účet Nejdříve ze všeho si musíte založit účet (email) na internetovém portálu Google (odkaz ZDE). Registrace je velmi snadná a intuitivní. Skládá se z vyplnění…
Celý článek

Jak si založit Google AdWords účet snadno a rychle

Co je to Google AdWords účet a k čemu mi bude? Vytvoření účtu v reklamním systému Google AdWords vám umožní inzerovat váš produkt/službu ve vyhledávači portálu Google a jeho partnerských webech, jakými jsou například Yahoo, Amazon nebo YouTube. Reklama, kterou budete chtít svůj produkt propagovat, může být různá, ať už…
Celý článek

Jak si založit Sklik účet na Seznamu snadno a rychle!

Co je to Sklik účet? Sklik účet vám umožní vytvářet a spravovat inzeráty v inzertním systému Seznam. Jedná se o možnost tvorby a sdílení textových inzerátů, reklamních bannerů nebo reklamy na konkrétní produkty cílené na vaše potenciální zákazníky. Jednoduše vytvoříte inzerát, či jiný druh reklamy a ten se posléze objeví…
Celý článek

Online marketing – Agentura nebo freelancer?

Pokud hledáte pomocníka s online marketingem, jistě si kladete otázku, koho si na práci najmout. Jestli velkou agenturu s mnoha zaměstnanci a nebo freelancera, jednotlivce, který je specialista na určitou oblast a pracuje na vlastní pěst. Protože rozhodnutí nemusí být vždycky jednoduché, zkusím nastínit pár vodítek, která by Vám v…
Celý článek

Certifikace Google Adwords – obsahová síť

Týden se s týdnem sešel a já našel zálibu v testování sebe samotného, proto jsem si včera otestoval své znalosti u Googlu podruhé, tentokrát jsem úspěšně splnil certifikační test na Obsahovou síť Google Adwords. Jak jsem psal v předešlém článku o Google Adwords, i tento certifikát má platnost pouze jeden…
Celý článek

Školení Facebook marketingu – další certifikát ve sbírce

Protože je to už víc než rok, co jsem byl na posledním školení ohledně Facebook marketingu, řekl jsem si, že je čas na další. Už tradičně jsem si vybral školení od H1čky, protože klukům tam prostě věřím a tak nějak jsem si k nim už vybudoval zákaznické pouto. Přestože si…
Celý článek

Certifikace Google – Digitální garáž

Úplnou náhodou jsem u konkurenčního markeťáka narazil na to, že se pyšní certifikátem od Google, který jsem do včerejška vůbec neznal. Jedná se o certifikát Google - Digitální garáž a jeho cílem je prověřit komplexní znalosti online marketingu. Jedná se o celosvětový projekt a nově je i Česko jeho součástí.…
Celý článek