Blog

Frázová Skliku v novém kabátě

Sklik si pro nás od 1. října 2019 připravil novinku v podobě úpravy chování frázové shody ve vyhledávací síti. Od této novinky si Sklik slibuje oslovení většího počtu potenciálních zákazníků. Nyní už nemusíte do reklamních kampaní a sestav s klíčovými slovy ve frázové shodě přidávat klíčová slova jak v jednotném,…
Celý článek

Zamítnuté reklamy v Skliku – jak na to?

Ti z Vás, kteří inzerují v Skliku, už nejspíše přišli na to, že Sklik nově neupozorňuje na zamítnuté reklamní inzeráty skrze notifikace v záložce „zprávy“, jako tomu bylo doposud. Stále Vám ale přijde automatické upozornění emailem na email, který jste si nastavili v nastavení účtu pro emailová oznámení. Zde jen upozorním, že lze nastavit…
Celý článek

Google Ads -> Změna požadavků na jedinečný identifikátor produktu

Od 16.září 2019 vstoupí v platnost nová úprava požadavků na jedinečný identifikátor produktu v Google Merchant centru (Google nákupy). Nyní je situace taková, že pokud nemáte u produktu vyplněné jedinečné identifikátory produktu (brand, GTIN, MPN), stačilo do sloupce "identifier_exists" napsat "false" a Google Vám inzerci povolil, přestože například pro Vaše…
Celý článek

Novinka v Google Ads: Skóre optimalizace v Google nákupech

Google nám připravil další novinku. Už možná rok máme možnost sledovat skóre optimalizace u kampaní ve vyhledávací síti. Nyní Google připravil možnost sledovat skóre optimalizace i u kampaní v Google Nákupech. Samozřejmě je skóre optimalizace od Google, jak ve vyhledávací síti, tak i Google nákupech, opravdu jen orientační, nicméně občas…
Celý článek

Řazení PPC reklamy ve vyhledávací síti

Občas se mi stane, že za mnou přijde člověk a řekne mi, „kolik musím zaplatit, abych se zobrazoval na Google a Seznamu pouze na první pozici“? Proto se Vám pokusím na příkladech zjednodušeným způsobem vysvětlit, jak akční princip řazení reklamy ve vyhledávání funguje a že si nikdy nemůžete zajistit, že…
Celý článek

Rozšíření slovník PPC pojmů, které byste měli znát

V oblasti PPC marketingu se setkáte s celou řadou pojmů a zkratek, kterým ze začátku pravděpodobně nebudete rozumět. Rozhodl jsem se proto sepsat ty nejběžnější a popsat, co která zkratka konkrétně znamená. PPC (Pay Per Click) – Platba za kliknutí. Jedná se způsob zpoplatnění reklamy, kdy ve finále neplatíte za zobrazení reklamy,…
Celý článek

Google Ads vs Seznam Sklik – kde je výhodnější inzerovat?

Rozhodujete se, jestli začít inzerovat v Google Ads nebo Seznam Skliku? Pak je tento článek přesně pro Vás. Přestože je pravda, že v dnešní době už výrazně více lidí vyhledává na Google než na Seznamu, stále má Seznam významný podíl na českém trhu. Doporučuji tedy nerozhodovat se, zdali Seznam Sklik nebo Google…
Celý článek

Je lepší SEO vs PPC marketing?

Mezi nejrozšířenější možnosti online marketingu patří jak PPC marketing, tak i SEO marketing. Každá ze zmíněných disciplín online marketingu má jak své výhody, tak i nevýhody. Protože mám zkušenosti s oběma disciplínami, zkusím Vám sem napsat výhody a nevýhody jak PPC, tak i SEO marketingu. Hned v úvodu bych rád řekl, že…
Celý článek