Blog
Sklik si pro nás od 1. října 2019 připravil novinku v podobě úpravy chování frázové shody ve vyhledávací síti. Od této novinky si Sklik slibuje oslovení většího počtu potenciálních zákazníků. Nyní už nemusíte do reklamních kampaní a sestav s klíčovými slovy ve frázové shodě přidávat klíčová slova jak v jednotném,…
Ti z Vás, kteří inzerují v Skliku, už nejspíše přišli na to, že Sklik nově neupozorňuje na zamítnuté reklamní inzeráty skrze notifikace v záložce „zprávy“, jako tomu bylo doposud. Stále Vám ale přijde automatické upozornění emailem na email, který jste si nastavili v nastavení účtu pro emailová oznámení. Zde jen upozorním, že lze nastavit…
Od 16.září 2019 vstoupí v platnost nová úprava požadavků na jedinečný identifikátor produktu v Google Merchant centru (Google nákupy). Nyní je situace taková, že pokud nemáte u produktu vyplněné jedinečné identifikátory produktu (brand, GTIN, MPN), stačilo do sloupce "identifier_exists" napsat "false" a Google Vám inzerci povolil, přestože například pro Vaše…
Google nám připravil další novinku. Už možná rok máme možnost sledovat skóre optimalizace u kampaní ve vyhledávací síti. Nyní Google připravil možnost sledovat skóre optimalizace i u kampaní v Google Nákupech. Samozřejmě je skóre optimalizace od Google, jak ve vyhledávací síti, tak i Google nákupech, opravdu jen orientační, nicméně občas…
Občas se mi stane, že za mnou přijde člověk a řekne mi, „kolik musím zaplatit, abych se zobrazoval na Google a Seznamu pouze na první pozici“? Proto se Vám pokusím na příkladech zjednodušeným způsobem vysvětlit, jak akční princip řazení reklamy ve vyhledávání funguje a že si nikdy nemůžete zajistit, že…
V oblasti PPC marketingu se setkáte s celou řadou pojmů a zkratek, kterým ze začátku pravděpodobně nebudete rozumět. Rozhodl jsem se proto sepsat ty nejběžnější a popsat, co která zkratka konkrétně znamená. PPC (Pay Per Click) – Platba za kliknutí. Jedná se způsob zpoplatnění reklamy, kdy ve finále neplatíte za zobrazení reklamy,…
Rozhodujete se, jestli začít inzerovat v Google Ads nebo Seznam Skliku? Pak je tento článek přesně pro Vás. Přestože je pravda, že v dnešní době už výrazně více lidí vyhledává na Google než na Seznamu, stále má Seznam významný podíl na českém trhu. Doporučuji tedy nerozhodovat se, zdali Seznam Sklik nebo Google…
Mezi nejrozšířenější možnosti online marketingu patří jak PPC marketing, tak i SEO marketing. Každá ze zmíněných disciplín online marketingu má jak své výhody, tak i nevýhody. Protože mám zkušenosti s oběma disciplínami, zkusím Vám sem napsat výhody a nevýhody jak PPC, tak i SEO marketingu. Hned v úvodu bych rád řekl, že…