Blog

Proč je dobré mít vlastní účty Google Ads, Seznam Sklik a Facebook účet pro reklamu

Protože se mě velká část z Vás ptá, zda-li bych nemohl připravit Vaše kampaně na mých účtech Google Ads, Seznam Sklik a nebo Facebook, rozhodl jsem se sepsat na toto téma krátký článek, kde se Vám pokusím vysvětlit, proč tuto možnost nenabízím a vždy své klienty tlačím do toho, aby se…
Celý článek

Jak udělit přístup k Facebook stránce freelancerovi nebo agentuře

Pokud vlastníte Facebook stránku a chcete dát přístup ať už agentuře nebo specialistovi na volné noze, sepsal jsem pro Vás krátký návod jak na to. 1) Pošlete mu zkopírovanou url Vaší stránky na Facebooku (například: https://www.facebook.com/jiwocz/) 2) Specialista nebo agentura Vám pošle ze svého business manageru žádost o přístup. 3)…
Celý článek

Jak založit nový účet zboží.cz

Připravil jsem jednoduchý návod, jak během chvilky založit nový účet a přidat svůj obchod na zboží.cz. Díky této registraci získáte nejen zápis svých produktů na zboží.cz, ale zároveň Vám to v Skliku dovolí vytvořit produktové kampaně a kampaně dynamického remarketingu. Takže, jak na to? 1) Jděte na stránku https://www.zbozi.cz/ 2) Scrollujte…
Celý článek

Jak nasdílet přístup do firmy.cz freelancerovi nebo agentuře

Tímto návodem Vás chci navést, jak mi během pár vteřin nahrajete přístup do Vašeho účtu na firmy.cz. 1) V pravém horním rohu se přihlaště Vašimi přihlašovacími údaji. 2) Jděte na adresu firmy.cz. V pravém horní rohu klikněte na Moje firma. 3) V pravém horním rohu rozklikněte nabídku menu kliknutím na…
Celý článek

Jak založit nový účet firmy.cz

Připravil jsem pro Vás krátký návod, jak založit účet a přidat svou firmu do firmy.cz, které patří pod Seznam.cz. 1) Jděte na firmy.cz a klikněte v pravém horním rohu na Moje firma. 2) Poté je nutné se přihlásit přes Váš email na Seznamu. Pokud takový email nemáte, budete si jej muset…
Celý článek

Google Ads – Další rozšíření textových reklam ve vyhledávací síti

Google Ads nám připravil další novinku, kterou je rozšíření textových inzerátů ve vyhledávací síti. Tím nabízí svým inzerentům větší možnosti o specifikaci své nabídky. Oproti původnímu rozsahu inzerátu přibyl Nadpis 3 o délce 30 znaků a Popis 2 o délce 90 znaků. Podívejte se na rozdíl mezi původní a současnou…
Celý článek

Správné velikosti reklam na Facebooku

Připravil jsem pro Vás stručný souhrn velikosti reklamních formátů na Facebooku. Aby se reklama na Facebooku zobrazovala hezky, je třeba nahrát kvalitní fotografii s přesně zvoleném formátu. Jen tak zabráníte nechtěným ořezům a deformacím. Jen malé upozornění v úvodu, pokud nahráváte obrázek v PNG, dbejte na to, že velikost obrázku…
Celý článek

Proč inzerovat v Google Ads a Seznam Skliku

Na internetu existuje široká škála možností, jak propagovat své produkty či služby. Zkusím Vám stručně sepsat, proč je výhodné využívat PPC reklamy Google Ads a Seznam Sklik. Výhody Google Ads a Skliku. 1. Přesné cílení reklamy. Hlavní výhodou PPC reklam v Google Ads a Skliku je, že můžete přesně zacílit…
Celý článek